25 Aralık 2015 Cuma

İYİ Kİ DOĞDUN KÜÇÜK PRENSİM




Merhaba,

Bugün günlerden Canım OĞLUM .
Birtanecik kuzucuğum benim.Noel sabahı,şafak vakti aldım seni kucağıma.Hıristian olsaydık bir çok anlam yüklenebilirdi.

Sen benim masum bebeğim minnacıktın bumburuşuktu tenin.Ama şu da vardı o gün doğan tek erkek bebektin.Doğumhaneyi şafak vakti gür sesinle inlettin.Mavi gözlü Boncuk Ebe ''hey Maşallah sesiyle erkek olduğunu nasılda belli ediyor,kızlar prensiniz geldi ''demişti.

Küçük prensim kocaman oldun dile kolay 21 yıl geçti.Nasıl geçti bunca zaman hayret ediyorum.Ama 100 yıl da geçse sen hep benim küçük prensim kalacaksın.Seni çok ama çok çok seviyorum.İyi ki doğdun iyi ki benim oldun.Öncelikle 'Sağlık' diliyorum sana sonra bolca huzur ve mutluluklar.

Fotoğraf çekilme özürlüsüsün eski fotoğraflarından eklemek istemiyorum.Bu yıl yazımla idare edeceksin :))))

Öptüm,kucakladım,sarıp sarmaladım Furkan Can'ım.
Doğum günün kutlu olsun ,sevdiklerinle beraber nice nice senelere...


                                                                                       Mother'ın  GoGoŞi















6 yorum:

  1. Furkan Can'ın 21. yaşını ben de kutluyorum, nice nice yıllara annesi, bilirim kaç yaşında olsa da minik gözükür ben de aynısını hissediyorum anne olmadığım halde ilk doğan yeğenimden biliyorum:))
    sevgiler.....:)

    YanıtlaSil
  2. Müjdeciğim çok teşekkür ederim.2 saatir buraya yorum bırakmaya çalışıyorum,siber saldırı mı devam ediyor yoksa bilgisayar mı çooooooooook yavaş anlıyanadım.Geç yazdığım için kusuruma bakma lütfen.Öptüm çok sevgiler :))))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Bundan tam 21 yıl önce dünyaya teşrif etmiş, beyaz atlı bir prensin hikayesini okumuş kadar heyecan vericiydi.
    Prensinizin doğum gününü kutlar;sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice yıllar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey, çok teşekkür ederim.Çok sevgiler...

      Sil
  4. Kac yaşına girselerde dediginiz gibi hala küçükler.mutlu yıllar küçük prens.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılmaz bey,çok teşekkür ediyorum yorumunuza ve dileklerinize.Ben göçüp gidene kadar küçük prensim kalacak.Kalbimin bir yarısı onun diğer yarısı da bir yaş büyük pamuk prensesimin,yaşam ve mutluluk kaynaklarım bir taneciklerim.Çok sevgiler...

      Sil