15 Kasım 2013 Cuma

SİL BAŞTAN




Şebnem Ferah ne güzel söylüyor ''SİL BAŞTAN''.

             ''Sil baştan başlamak gerek bazen
               Hayatı sıfırlamak
               Sil baştan sevmek gerek bazen
               HER ŞEYİ  UNUTMAK..''


Bazen bende hayatımı sıfırlamak istiyorum.Geçmişten gelen birikimlerim beni zaman zaman boğuyor.Şimdi kulaklarımda Şebnem haykırırken bir şeyler yazmak istedim.Bu Blog'u esas yazmamdaki sebeb çocuklarım.
Bir kızım bir oğlum var.Kızım 20 oğlum 19 yaşında.Benim buralara bir şeyler karaladığımdan haberleri yok.İleride diğer tarafa göçtüğümde bunları okumalarını istiyorum.Yada beni özlediklerinde okuyup avunmalarını istiyorum.Herkes gibi ben de çocuklarıma çok düşkünüm.Kızımın İstanbul'a her gitmesinde arkasından yas tutuyorum.Son giyindiği kazağı veya t-shirt'ünü yatağıma koyup sarılıyorum .Gizlice ağlıyorum. Genelde son gecesinde benim yatağımda uyuyor.Duygusal bir insanım normalde de ama kızımla ayrı düştüğümden beri daha sulu gözlü oldum.Oğlum zaman zaman da dalgasını geçiyor benle :))))
Hayatımda hiç bir şey kolay olmadı.Hep zor sınavlardan geçtim.Sadece çocukluğumu doya doya yaşadım.Kaybettiğim çocukluğumu bazen çizgi film veya animasyon film izliyerek anıyorum.Eşim yok,öldü.

Tek başıma hayat mücadelesi iki çocuk zor gerçekten.Neyse;işte Blog bunun için içimi dökmek ve çocuklarıma hatıra olacak (becerebilirsem tabii).

Bazı şeyleri sil baştan değiştirmek isterdim.Hatalarım da var tabii mükemmel biri değilim.Ders çıkarıyorum her can sıkıcı olaydan ama kızıyorum da bir taraftan her aksi iş beni buluyor.Çöle düşsem kutup ayısı beni bulur kesin yani, o derece şanssızım. Sinirlerim bozuk diye doktora gitmedim.Ne yapacak bana uyutup unutmamı mı sağlayacak buna inanmıyorum.Zaten uykuyu seven biriyim ilaçlarla uymak hiç istemem.Arada bir geliyorlar bana sonra süt limanım :))) şimdilik doktorluk değilim.

HEXE den bu kadar açılım yeterli.Sonra tekrar deşerim içimdekileri.İyi akşamlar.


                                                                                                                   NUR  :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder