19 Eylül 2013 Perşembe

KİTAPLAR




Kafamdan geçenleri yazıya dökmek bayağı zormuş.Bazen doğru kelimeyi yerinde kullanmak zeka işi oluyor bence.Düşünürken kolay geliyor yazarken akıcılık aynı olmuyor.Blogları okurken bende yapabilirim dediğim zamandan beri 3 yıl oldu ve yazdıklarıma bakıyorum çok alakası yok düşüncelerimle.Bu aralar iş ve evdeki sorunlardan dolayı kafamın çok yerinde olduğunu söyleyemem.Yeni bir kitaba bile başlıyamıyorum.Okuduğum sayfayı tekrar tekrar okusamda olmuyor.Yeni kitapları takip etmeye çalışıyorum.VİKİTAP adlı sosyal kütüphaneye üyeyim.Okuduklarımı paylaşıyorum yenileri izlemeye çalışıyorum.Bunu da ihmal etmişim şimdi baktım bayağı bildirimler birikmiş.http://www.vikitap.com/profil/Hexe-62365 bu da linkim belki bakmak istersiniz.Kendime hedef koymuştum bu yıl için 20 kitap herhalde 3 tane okudum :/ kendimden utanmalıyım.En son Fısıltı serisinin son kitabı Final'i okudum diye hatırlıyorum.Ara vermek hiç iyi olmadı.Takip ettiğim üyeler baya iyiler ne yalan söylim kıskanıyorum bazen okudukları kitap sayısını görünce.Almak istediğim bir yığın kitap var.Kitaplar da çok ucuz değil.Kitapçıya girdiğimde kendimi kaybediyorum.Valla zaman kavramını yitiriyorum resmen kayboluyorum boyut değişiyor benim için.1 kitapla çıktığım hiç olmamıştır en az 3 kitapla çıkarım maksimumu söylemiyeyim :))


Bunlar sırada ki almak istediklerime eklendi










Almadan önce kitapyurdu'ndan ön okumalarını yapacağım ve yorumlara bakacağım tabii.Bazen işe yarıyor iyi bir seçim olmuş diyorum.Ama bazende kitabı geri götürüyorum.En son Boş Koltuk ve Günaha Davet'i geri verdim.Bu arada Kitaplarım çok çok değerlidir kimselere okumaları için ödünç bile vermem.Çünkü geri gelmiyorlar.Bu yüzden gidin alın diyorum.Valla diyorum  :))) 




Hexe der ki bol kitap okumalı günleriniz olsun.Sevgiler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder