4 Eylül 2013 Çarşamba

ARKADAŞLAR

Arkadaşlar hımm bunun hakkında yazabilirim uzun uzun.Yazıma başlık verme sebebim dün geceydi.Bir hafta önce beni çok eski bir arkadaşım ziyaret etti.Dile kolay tam 20 yıldır sadece dışarıda yolda izde karşılaşıp selamlaşıyorduk.Biz altı yıl beraber okuduk.Evlerimiz yakındı.Okul dışında da biraraya geliyorduk.Lise'de havayi zamanlarımızın birinde aramızda bir  tatsızlık olmuştu.Tam olarak ne olduğunu hatırlıyamıyorum.Çocuktuk işte.Hep içimde bir uhdeydi böyle olmaması gerekiyordu yolda izde selamlaşmak.Canım arkadaşımın başından kötü bir olay geçti ve ben geç duydum zamanında yetişemedim zor gününde destek olamadım.Evlerine gittiğimde yoktu eşiyle gitmişti.Çocukları ablası annesi babası vardı.Derken yaz başında karşılaştık ve onu evime davet ettim mutlaka görüşelim istedim.Sezer benim çocukluk arkadaşım, kaybettiğim çocukluğumun arkadaşı.(kaybettiğim çocukluğum diye bir yazı da yazmam gerekecek kendime not unutma).Sezer evladını kaybetti Allah ona sabır versin.Nasıl birşey bilemeyiz kaybetmeden.Bu konuda söyliyecek söz yok benim için yok.Oğlunun ismi Derin Kuzey.Kuzeycik şimdi cennette meleklerle.

Sezer oğluna bir kitap yazdı.Edebiyatı çok iyiydi şiirde yazardı okuldayken.Ben henüz okuyamadım diğer arkadaşlarım okumuş çok etkileyiciymiş.Kitap elime geçince hakkında bir yazı yazacağım.


Arkadaşlar değerlidir.Arkadaşlar yoldaştır.Arkadaşlar hayatımıza bize yeni yeni değerler olgular bilgiler katarlar.Ben şimdiye kadar sahib olduğum arkadaşlarımdan çok şey öğrendim.(bir kişi hariç o noktalandı).Dün akşam Facebook sayfasında diğer ortak arkadaşım Sezer'le bir yazı paylaşmıştı.Ben birşey yazdım diğeri birşey yazdı Sezer yazdı derken bir coştuk.Çok hoşuma gitti.Hepimiz anne olmuş hayat bizi farklı yönlere atmış insanlarız.Kendimize ait sıkıntılarımız dertlerimiz sevinçlerimiz var.Ortak olarak dün akşamki gibi enteresan bir laf yarışına girmemiz çok iyiydi.Bir an çocuk olduk hepimiz.An'ı yakaladık hepimiz.


Sabahtan beri bu yazıyı bitirmeye çalıştım.Oldu bence.Ben Bir HEXE olarak okul sıra arkadaşları çok özeldir diyorum.Sevgiyle kalın.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder