8 Ağustos 2019 Perşembe

ÇILDIRIYORUM!!!






Böyle bir yazıyla geri dönmek istemezdim.Çoooook özür dilerim.

Bu bankaların ''Allah Belasını versin!!!''

Kocaman kocaman yazayım AKBANK!!!

15yıldan fazladır Akbank'a ait AXESS kredi kartı kullanıyorum.Tek bir kartım var.Başka bankaların kartlarını asla talep etmedim,talepsiz gelenleri de asla kullanmadım/kullanıma açmadım çöpü boyladılar.

Şimdi; AKBANK KREDİ KARTI AİDATI diye benden 134,5 TL kesti.
Daha önceki aidat işlemlerinde itiraz ediyordum hemen paramı iade ediyordular (tişikkirler sipirmen).
Bugün itiraz ettim bana 70 TL CİP PARA iade ettiler gerisini de aynen GEÇİRDİLER!!! (ÇOK ÖZÜR DİLERİM)

Twitter ve Instagram'dan sayfalarını etiketleyip itiraz ettim.Instagram'da hemen yorumları sildiler tabii tekrar yazdım!Twitter'dan cevap verdiler.
İlgileneceklermiş.
Bankanın kendi sitesinden de şikayet ettim,2 iş günü içinde bana cevap vereceklermiş.
BEKLİYORUM!!!!
BEKLİYORUM!!!!

ALLAH CEZANIZI VERSİN AKBANK!!!

HIRSIZSINIZ,
KEFEN SOYUCUSUNUZ,
HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN!!!
YENİLEDİĞİNİZ ŞUBELERİNİZ YANSIN İNŞALLAH!!!!





Paramı iade edin!
Paramı istiyorum!!
Paramı verin!!!


NOT:BEDDUAM DA TUTAR,HATIRLATMAK İSTERİM.




Hexe'niz...










4 yorum:

  1. Canım arkadaşım çok ama çok geçmiş olsun:( İnşallah paranı geri alabilirsin.
    Bankaların hepsi aynı hani aynı diye tahmin ediyorum, al birini, çal ötekine.
    İnşallah düzeltirler ne bu ya? Resmen soygun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Müjdem, bakalım ne olacak.Öpüyorum canım 😘

      Sil
  2. Merhabalar.
    Bankaların bu azizliği ile hep karşılaşıyoruz. Sizin kart ücretiniz bayağı yüksekmiş. İnşAllah kart ücretinizi tekrar iade ederler. Banka ile ilişiğinizi keseceğinizi söyleyin, o zaman iade ediyorlar. Daha önceleri bu konuda tüketici hakem heyetine başvurup paramızı geri iade alabiliyorduk. Bankalara bu konuda ücret alabilir hakkı tanıdılar. Bankalar da çatır çatır alıyorlar. Kredi kartının ücretsiz olanı da var. Aslında o ücretsiz olan kartı kullanabilirsiniz. Tabi o kartın size sağladığı kolaylıklar ücretli kart kadar değil. Çünkü ben de VAKIFBANK'a bu konuda kızdım ve ücretsiz kartı talep ettim. Ondan sonra da tümden banka ile ilişiğimi kestim. Bankalar bize kılınıp, bizlere yalvaracağı yerde, bizler bankalara kılınıp, bankalara yalvarır hale geldik. Bizi bu duruma getirenlerin kimler olduğunu hepimiz de çok iyi biliyoruz. Elimizden geleni yapıyoruz ama, yine de gücümüz yetmiyor. Uyanık, bilinçli ve şuurlu vatandaşlara ihtiyacımız var.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef iade etmediler :(( 70tl cip para iadesi yaptılar gerisini ödemek zorunda kaldım.
      Sistem bizi kemirdikçe kemiriyor.Yorum için teşekkür ederim.Selamlar,sevgiler...

      Sil