16 Ocak 2019 Çarşamba

BU DA BAŞIMA GELDİ






Merhaba,bu bir şikayet yazısıdır!

Ne zamandır işleme (el nakışı) yapmak için hevesim vardı. Hep araya başka şeyler giriyordu veya üşeniyordum hep ertelemiştim.
Youtube da güzel anlatımı olan bir bayana denk geldim.Sıfırdan anlatıyor. Kumaşını,ipini,kasnağını,köşe yapımını,kesmesini ve işleme tekniklerini.Çok hoşuma gitti.Bir süre videolarını izledim.Az bir şeyler yapıyordum zaten iğne iplikle biraz teknik öğreneyim istedim.Ocak ayının ilk haftası kumaş almaya karar verdim.''Şahinler Kumaş''a gittim.
İsmini yazıyorum ki bilinsin!Film burada başlıyor. o.O

Poşetler artık paralı oldu ki ben bu uygulamanın sadece marketlerde olduğunu biliyordum,neyse.
Yanımda zaten ekstradan poşet vardı,genelde çantamda bulunur.
Kumaşımı seçtim,kasnak,iplik aldım ve  kasaya geldim ödeme yapacağım.Kasada ki bey elimdekileri işaret edip ''onları çantana at'' dedi. o.O
Pardon dedim, anlayamadım?
Poşetler paralı,dedi.
Eeee,bu durumda bana paralı poşet teklif etmeniz gerekmiyor mu?Belki poşetim yok?Ayrıca paralı poşet uygulaması marketler için geçerli değil mi? Ben mi yanlış bilmiyorum?Bende destekliyorum tabii bu uygulamayı ama üslubunuz yanlış,dedim.
Bir baktım masanın köşesinde poşet fiyatları yazıyor (salak kafam fotoğraflasaymışım ya) renklerine ve ebatına göre  0.75,1.00,ve 1.25 TL fiyat etiketi. Boy boy farklı fiyat ve üzerinde mağazanın ismi var.(REKLAM)
Haaa,dedim,sizde fiyat da farklı ve reklamınızı yapacaksınız.
Yine poşet vermedi!
Ses yok,içimdeki HEXE aldıklarını bırak çık git,dedi ama dinlemedim,iyi anıma denk gelmişti.Çantamdan poşet çıkarttım biraz çemkirdim ''hayret bişey''diye ödememi yaptım çıktım.

Dün akşam tekrar kumaş almak için (önceki kumaşın dokusu daha sıktı,etamin delikleri tam seçilemiyordu,hatta yaşlandım galiba gözlerim görmez olmuş dedim kendime,oysaki kumaşın yapısınla alakalıymış ben yanlış kumaş almışım) ''Şahinler Kumaş''a gittim.Gitmez olaydım!

İş çıkışım 17.30 çarşıya 18.05 te vardım.Tam mağazanın önüne geldim içeride ışıklar yanıyor personel içeride sadece kapıda biri duruyor.
Beni durdurdu, kapattık,dedi.
Bir metre işleme kumaşı alacağım iş'ten çıkıp geldim,ancak yetiştim dedim.
Kasalar kapandı,dedi .
Yaaa dedim en şirin halimle gülümseyip,nakit öderim,ısrar ediyorum.
Kapattık,sabah 07.00 açıyoruz (yalan,eminim yalaaaan o saatte gün bile aymış olmuyor!)dedi. o.O
Bir umut içeridekilere göz gezdiriyorum biri müdahale etsin müşteri gelmiş kapıda bekliyor diye,kapıdaki bön bön suratıma bakıyor.
Allah Allah ECZANE misiniz siz? dedim.
Müşteri gelmiş son dakika,alacağım şey belli seçmeyeceğim,gezmeyeceğim,bakmayacağım!Alıp çıkacağım!!!
Ses yok.
Sizin dedim İş ahlakınız da bu demek,sizi seçende kabahat!!
Bu arada çarşıdan geçenlerde bizi izliyor.Döndüm dedim ki,BUNLAR DEVLET DAİRESİYMİŞ MESAİLERİ BİTMİŞ,MÜŞTERİYİ KAPIDAN ÇEVİRİYORLAR!!!!!

Arkamı döndüm gittim.
Başka bir mağaza buldum ve kumaşımı aldım tabii.

Ya anlamıyorum,bana mı denk gelir böyle şeyler bilmiyorum.
Bize müşterimiz çıkış saatinde gelse bile bilgisayarları açıp işlemini yapıp öyle gönderiyoruz.Nasıl bir anlayış bu? Hem yaz mevsiminde o saatte açık bu mağazalar.
Eve geldim internet'te sitesini buldum bir kaç şikayet mail'i yazdım ama hala tatmin etmedi beni.Sinirim geçmedi  :(((((

Web sayfalarında burada misyonumuz MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ demişler.Sen gel bir de bana sor!!!

Bir daha da gitmem,nokta!!!Çevremde gidecek olanlara da engel olacağım,nokta,nokta,nokta!!!
Ben niye orayı tercih etmişim diye soruyorsanız,çarşıya girince ilk kumaş mağazası oluşundan.Hayatımda ilk kez kumaş aldım üstelik.

Yıllar önce benzer bir şey başıma gelmişti bir marketten ki;sürekli alış-veriş yaptığım yerdi,elimdeki poşetle girince (her zaman olur elimde poşet) poşetimi açmamı istediler.Ne oluyor falan derken poşetime baktı mağaza müdürü,bir şey bulamadı.Yok efendim hep bakıyorlarmış da poşetle giriş olmazmış da vs.vs. Sonuç; market kartını eline tutuşturdum,ilgilerine çoooook teşekkür ettim, bir daha da adım atmadım.


Anlayamıyorum bu insanları,anlayan varsa bana anlatsın.

















6 yorum:

  1. "Müşteri Velinimetimizdir" yazardı eskiden bakkal dükkanların duvarlarında. Çünkü bakkal devamlı işinin başında. Şimdi bunu yazan bir market göremiyorum. Artık bu konuda söz söyleyebilecek seviyede "tecrübe sahibi":) olduğuma göre sorunun çalışanlardan kaynaklandığını söyleyebilirim. Çalışanların hemen hemen hepsi mesai bitsin evime gideyim telaşında.

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle,devlet dairelerinde çalışanlarda bunlardan var,dakika sayıyorlar.Bu bahsettiğim mağaza yaz mevsiminde o saatlerde açık,çünkü hava daha geç kararıyor.Yani demek istediğim belli bir çıkış saati yok Eczane gibi :)))

    YanıtlaSil
  3. Nur'cuğum geçmiş olsun, böyle şeyler insanı hasta ediyor, durduk yerde sinirini bozuyor. Ne kadar uyuz bir firmaymış, inşallah görürler de okurlar yazını ve yorumları. Birazcık utanmaları varsa utanırlar. Piyango gibi böyle şeyler iyi insanlara denk gelirsek ne iyi ama bazen böyle uyuzlara denk geliyoruz işte ve tüm enerjimizi çalıyorlar, sinir ediyorlar, hele ne demek poşete bakmak herkese hırsız muamelesi yapmak! Ah alıyorlar böyle böyle ve yakında iflas ederlerse hiç şaşırmam. Üzülme canım, çok öpüyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjdeciğim.
      O poşete bakma olayını hala unutamıyorum o şok ile fazla bir şey yapamamıştım,kartı eline tutuşturup terbiyesizler diyebildim sadece.Kumaşçıyı şikayet.com'a da yazdım ama bir şey çıkacağını sanmıyorum.Bende öptüm canım :))

      Sil
  4. Merhabalar.
    Sizin adınıza çok üzüldüm doğrusu. Siz o ilk alışverişinizde yine iyi davranıp, alışverişinizi tamamlamışsınız. Bir başkası olsaydı, malzemeleri o tezgahın arkasındakilerinin yüzlerine fırlatıp, orasını terk ederdi. Tabi bu davranış sizin gibi bir hanımefendinin yapacağı bir şey değil. Ancak, ikinci kez aynı iş yerine gitmeniz konusunda herhangi bir yorumda bulunmayacağım. Belki ihtiyaç ve zaruretten dolayı olmuş olabilir.

    Müşterinin velinimet olduğu devirler çok gerilerde kaldı. Müşterilerine böyle davranan esnaflara usul-ü kaidesinde haddini bildirmek gerekir.
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey,aynı iş yerine tekrar gitmek konusunda haklısınız,benim saf ve salak tarafıma denk geldi.İş çıkışı koştur koştur gitmiştim ve çarşının içindeki ilk kumaşçıydı,diğeri baya uzaktı ki sonrasında oradan gittim aldım.''Akılsız başın ceremesini ayaklar çekermiş.''durumuna girdim :)))
      Yorum için çok teşekkür ederim.Selamlar ,saygılar...

      Sil