5 Eylül 2018 Çarşamba

HEYYYY......




Günaydııııııın...diye başlamak isterdim.Hemde çoooook isterdim.

Farkında mısınız ZAM her yerde!!!

Markete her gidişimde fiyatlar değişiyor!!!

Salça bile UÇMUŞ.En son 4.60TL den aldığım Demko salça 7.60TL olmuş.

Et ve tavuk fiyatlarına hiç değinmeyeceğim bile!Salça yeterince açıklayıcı olmuştur.

Ya hiç kimsenin umurunda değil mi?Niye kimseden bir itiraz sesi çıkmıyor?Bir tek bana mı batıyor bu durum?

Eyyyyyyy malum partiye oy verenler! Allah sizi beter etsin!NOKTA.(içimden ettiğim küfürler dahil)


HADİ GÜNAYDIN!!!


Not:Pişşşşt okuyucu,bu yazıyı yazdıktan sonra SALÇA 10TL yi geçmiş.Bakınız Marketlere...



                                                                          Gel de HEXE olma!!!






10 yorum:

  1. Öncelikle okuma listemde seni görünce çok sevindiğimi yazmalıyım Nur'cuğum. Çok özlüyorum çünkü....sıksık gelirsin umarım zaten bu ülkede yazacak konu bulmakta zorluk çekeceğini sanmam:))

    Sorma hayatım ben kendime sansür uyguladım, siyasete dokunamıyorum sebebi:
    Abi telefonda söyledi yapımcılar siyasete bulaşan senaryo yazarları ile çalışmak İSTEMİYORLARMIŞ hatta senaristle sözleşme yaparken sosyal medyada hiçbir siyasi paylaşım yapmayacağına dair İMZA alıyorlarmış.

    Tabii ben de en azından senaryolarımın hepsi (inşallah)çekilsin ondan sonra günlerini göstermek üzere şimdilik eski yazılarımı bile 'taslak haline döndürdüm' gizlendi ben görüyorum ama bloğumu okuyanlar göremiyor. Silmedim yorumları da duruyor, bir 'tık' yine hepsini yayımlayacağım yorumlarıyla birlikte...ama biraz sabrediyorum bakayım ha baktım olmadı
    Senaryolarımın ÇEKİLECEĞİ YOK....boş hayal! :(
    O zaman ben de görsünler bakalım nasıl yazıyorum çatır çatır!

    Ancak blog arkadaşlarımın yorumlarında içimi dökebiliyorum
    Zam konusuna gelince sorma farkında olmamak mümkün mü? Hele benim gibi belli bir emekli aylığıyla geçinenler için...kızkardeşim öğretmen kızı yüksek lisansa başlayacak tek arabalarını sattılar okulun taksitlerine verdiler:( şimdi otobüsle gidip geliyor...kışın doğalgaz ne yapacağız hiç bilmiyorum nasıl kombiyi yakacağız? Geçen yıl her ay 400 lira giderdi şimdi dünya zamla ne olacak?:( yiyecek, içecek tuvalet kağıdına kadar....valla ne diyeyim? hala da bunları savunanlar ölsün diyorum başka bir şey demiyorum ancak öyle kurtulacağız galiba...

    Sevgiler, çok öptüm. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam içimden bir heves geliyor karalamak istiyorum bişeyler puuuuuf diye uçup gidiyor hevesim :((((
      Pahalılık çok fena her şey ZAMlandı,süt'ün bile 4.50TL ortalama fiyatı.Tarım ve hayvancılığı öldürdünüz her şey ithal ediliyor üretim olmazsa ne olacak?Kurtuluş Savaşından sonra YOK'tan bir Ülke inşa etti RAHMETLİ ATATÜRK Nurlar içinde olsun,kalkındırdı şimdiki şartların milyarda biri olmayan imkanlarla.Yazıklar olsun bu Ülke'yi bu hale getirenlere.Yüzlerine tükürmek istiyorum hala aklımızla dalga geçiyorlar.Battıkça ziftin izinde kaldık,çabaladıkça boğuluyoruz,yazık değil mi?
      O kadar sinirliyim ki anlatamam :((
      Bende öptüm canım,kendine dikkat et,sevgiler♥♥♥

      Sil
  2. Tam anlamıyla günaydın. Birileri ayıncaya kadar tüm toplum olarak bir çıkmaza sürükleniyoruz. Umarım, yok ya bir yerlerde umut olmalı, ummalıyım. Umamıyorum bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman GÜNAYDIN,
      Umut etmeyi bile Umut eder hale geldik.Hayret bir şey hala kimse ses çıkartmıyor.Başka bir boyuta geçtikte biz mi anlayamıyoruz?

      Sil
  3. Nerelerdeydin sen .-)

    Zamlara da yetişemiyoruz, gece yarısı doları düşük fiyattan satıp ay hata oldu diyen bankalara da ...kötü çok kötü günlerdeyiz. Kasım'da daha da kötü olacak diyorlar.

    Zorrrrr....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralardayım Kadriyeciğim :) yazamadım hiç, hep bir bahane buluyorum.Ne olacak halimiz valla korkuyorum.Öptüm canım kocaman sevgiler...

      Sil
  4. Geç bir günaydın :)Ben de beklerim bloga, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Aslında çoğu şeyi başarabiliriz ama teknolojik imkanlar dikkatimizi dağıtıyor bir şeye yoğunlaşamıyoruz sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylediniz,Türkiye'deki İnsanlar Teknoloji ESİRİ olmuş.Klavyede laf ebeliği yapılıyor uygulama sıfır.

      Sil
  6. Geçen hafta 7,5 liradan fırça almıştım. Dün 10 lira olmuş.

    YanıtlaSil