26 Haziran 2018 Salı

HEPİMİZE GEÇMİŞ OLSUN





Geçmiş olsun demekle de bir şey geçmiş olmuyor ya,neyse...

Çok zamandır yazmıyorum.Dönüşüm muhteşem falan da olmayacak.İki gündür hayat enerjim sıfırın altına düştü.

Ülkeme dair umutlarımı kaybedeli çok olmuştu.
Seviyordum Ülkemi.
Dağını,taşını,toprağını,suyunu,yağmurunu,karını,dört mevsim oluşunu,çok renkli oluşunu,karadenizini,marmarasını,egesini,akdenizini,anadoluyu,şivesini,halayını,horonunu,zeybeğini,kültürünü,tarihini,insanını,bize emanet edilenleri,edenleri...

Her gün aynı beyine sahiplerle bir arada olmaktan,sabit şekilde kalmalarından,hala ve hala aynı şeyi körü körüne savunmalarından bıkmıştım.
Bazen kendi kendime acaba onların anladığı ne ki? ben anlayamıyorum veya benim anladığımı onlar neden anlayamıyor?diye çokça özeleştiri de yaptım.

Dediğim gibi umudum yoktu,çok azıcık belki vardı.Umut etmeyi istedim hep,belki...

Muharrem İnce o minicik umudumu kocaman bir aleve çevirdi.
Çok müteşekkirim o heyecanı tekrar yaşattığı için.En son Gezi'de bu kadar heyecanlanmıştım.
Bu yüzden sonuca daha çok üzüldüm hatta şoka girdim.

Anladım ki;
-Kıraathanede kek yemek acayip çok iyi havalı bişeymiş,ne diye kafayı yoralım kek ye geç,
-Otoyollar,hastaneler,inşaatlar,köprüler ekmekleri banmak içinmiş,
-Eğitim,öğretim,bilim,sanat,teknoloji düşünmek gereksizmiş,düşünen karar veren bir üst akıl varmış,
-Zengin daha zengin gani gani olmuş,fakire soğan bile fazlaymış,yaşama hakkı bile yokmuş,
-Ötekinin hasıymışız,öz be öz dışlanmışız,biz kimiz ki?
-Aziz Nesin'i her gün anmalıymışız.

Daha çok anladım ki,bu sürünün bu çobana çok ihtiyacı varmış değneğine sürtünmek zorundaymışlar.

İşsizlik,et fiyatları,dış borç,tarım ve hayvancılık yav kime anlatıyorum.
Karşı apartmanda bir yıldır oturan Afganistanlı aileye bile RTE bakıyormuş,küçük kız bana balkondan bebeğini gösteriyordu.Kim aldı diye sordum cevap RTE.

İçim rahat,vatandaşlık görevimi yaptım.Değerlerime ,inandıklarıma,doğrularıma ihanet etmedim.Oy verdim,bir daha verir miyim?vermem gibi geliyor,bilmiyorum.


Anladılar mı acaba,Cumhuriyet sistemi bitti.Tek Adam olundu.Elleriyle sildiler attılar.

Artık Türkiye için yeni umutlar beslemeyeceğim,alsınlar tepe tepe kullansınlar.

Patates,soğan,faiz,benzin,vergi,zam ve dolardan umutluyum çıktıkça çıkın,fırlayın gidin.


                                                                                                             Hexe!













6 yorum:

  1. Ah be Nur'cuğum ben de 3 aya yakın süredir yoktum bloğumda, hoşgeldin:)

    Hislerime tercüman olmuşsun, içimden geçenleri yazmışsın birebir. Nasıl umut verdi İnce bize, 60 yaşındayım, kemik erimem, yorgunluk, bitkinlik demedim, Ankara'da mitinge gittim, inan ekmek almaya gittiğimde yoruluyorum orada yorgunluk hissetmedim mutluluktan ve umuttan.

    Adam bizi piç gibi ortada bıraktı, Soner Yalçın ODATv de yazmış seçim dümenlerini, hani sahip çıkacaktı İnce? Hani 50 000 avukat vs.?
    Valla artık sırtıma silah dayasalar sandığa gitmem, oy kullanmam, facebook, twitter kapattım, bu ülke Ork'lar tarafından yönetilse bu kadar olurdu. Kaçabilen, parası olan varsa kaçsın yol yakınken, Atatürk yanlış ülkeyi kurtarmış mekanı Cennet olsun. 100 yıl sonra hayatta kalırsa ülke belki bir şeyler değişir....bilemiyorum:( ama artık umudum kalmadı. Adam 15 Temmuz'u biz yaptık projeydi diyor kıyamet kopmuyorsa daha ne olsun?

    Eline, koluna sağlık canım. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum Müjdeciğim,sen de hoşgeldin.

    Kızımla hala bu gerçek mi,rüyadamıyız acaba diye konuşuyoruz.Tanıdığım bizim gibiler hep aynı şeyi söylüyor,bir daha oy vermek mi çok beklerler!İstanbul'da arkadaşım müşahitti daha oyları teslim edemeden sonuçlar açıklandı dedi.Sabaha kadar beklemişler çuvallar ellerinde.O kadar üzüldü ki hasta oldu.
    Akşam kendi ağzından AA ya verdiği röportajı dinledim,tesadüfen denk geldi artık takip etmiyorum sinirim sıçrıyor çünkü,ay yanlış mı duydum diye kulaklarım diklendi,tekrar internetten baktım yanlış duymadım ama herhangi kayda değer bir tepki göremedim.Bu millete mübah!!!
    Türkiye gıda fiyatlarında Dünya lideriymiş,nihayet bir konuda birinciyiz!DEVAM DEVAM...

    Senin de ellerine sağlık,çok öpüyorum,sağlıkla kal.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. :) bizim ülke böyle bir ülkeymiş işte gerçekte demek kisiiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Canım bir merhaba diyeyim dedim...yeni yazılarını da beklerim. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba sevgili Deeptone :) Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil