1 Mart 2018 Perşembe

HİÇ Mİ ELİMİZDEN BİR ŞEY GELMEYECEK?






Sevgili arkadaşlar öncelikle merhaba,

Yok-muş gibi yapıyorum,kimseyle tartışmak istemediğim için susuyorum,tahammül etmeye çalışıyorum ama yok yok yok ,olmuyor,olmuyor olmuyor.Şiştikçe çatladı yüreğim!!!

Nasıl İNSANLAR haline geldik,inanamıyorum.

En başta bu ''ÇOCUK İSTİSMARI''konusu ve getirilmeye çalışılan 12 yaş sınırı!!!Neyi anlamak güç???

18 yaşına gelen birey oy kullanma hakkı elde edebiliyor,bu ne demek? 18 yaşını doldurmamış birey''ÇOCUK'' demek,kendi kararını veremez demek,karar verme durumunda değil demek!!!O yüzden 18 yaş atlı bireylerin her biri ÇOCUKTUR ÇOCUK!!!
Bunun aksini savunanlar AHLAKSIZ PİS ADİ KOKUŞMUŞ SAPIKLARDIR!!!

Ben en ağır ceza almaları taraftarıyım İDAM gibi.Bir kaç tanesini idam etsinler bu sapıklık azalır bence,biter mi bilemiyorum,toplumumuz ruh hastası dolu.Kimyasal hadım olayına karşıyım,sapık duygularına gem vurulacak fakat aramızda yaşayacak.Kabul etmiyorum!!!İdam edemiyorsanız en ağır cezayı almalı ve hiç bir af'tan yararlanamamalı!!!

Aynı şekilde Kadınlara yönelik cinsel taciz ve cinayetlerinde de aynı yöntem uygulanmalı o zaman belki bu ruh hastası yaratıklara caydırıcı olabilir.Psikolojik baskı ve Tehdit de bir istismardır.Kimse kimsenin haklarını kısıtlayamaz,engelleyemez!!!Kadın-Erkek eşitsizliğine hiç girmek istemiyorum orası da malesef çok vahim bizim ülkemizde.

Bugün bir yazı okudum.Sevgili blog komşum Arzu Kök burada yazmış.Ellerine sağlık.Az ve öz çok güzel güncel yazılar yazıyor.Bloguna bakmanızı tavsiye ederim.Şeker fabrikalarının satılmasıyla (özelleştirme) ilgili yazmış.Ekleyecek başka bir şeyim yok konuyu enine boyuna yazmış.Ülkemizin özelleştirme adı altında parsel parsel satılması ve bunun ''KHK'' ile yapılması da ayrı üzerinde düşünmemiz gereken bir konu.

Susuyoruz,susturulduk,-miş gibi yapıyoruz ama nereye kadar?Dur demenin vakti çoktan geldi geçiyor.Kendime de kızıyorum tabii ki,bir kıvılcım arıyorum belki kendim yakmalıyım ama o kadar ayrıştırıldık o kadar ötekileştirildik o kadar vurulduk ki cesaret edemiyorum.Galiba hepimiz aynı durumdayız.

Kanal projesi var ve ülkemizde kurulmaya çalışılan Nükleer santraller konusu.Ne ÇED raporu dinliyorlar ne Çevre Koruma Kurulu kararlarını.Yasama-Yürütme-Yargı ellerinde.Bunlara yüzü biz verdik bunları başımıza biz getirdik.İşimiz karşıya geçene ayıya dayı dedik ayılar dayılarımız oldu.

Dış politikamız da içler acısı ''Aldatıldık,Altadıldık,Aldatıldık'',''Bir şans daha verdik'' ŞAKA gibi ama kimse gülmüyor.

Yerli-milli kavramı var son günlerin modası,yerli malı haftasını hatırlatıyor bana hep.
Hani AHLAKİ,hani İNSANİ???Hani BİZ???

ATATÜRK bize bu memleketi bu hale getirelim diye mi KURTARDI?







                                                                           Hexe'niz bildirdi.


     Bir Kızılderili Atasözü der ki;







10 yorum:

  1. Eline, koluna, yüreğine sağlık Nur'cuğum.
    Ne desen az...tüm yazdıklarına hak veriyorum. Az bile yazmışsın.
    12 yaş sınırı ne demek? "13 yaşındaysa rahat rahat tecavüz edin, az cezayla yırtarsınız, kız kuyruk salladı deriz filan..." mı demek oluyor? Bence öyle oluyor.
    Anacım bunlar insan değil, damacanaya, kediye, köpeğe, tavuğa filan yapacak kadar insanlıklarını yitirmişler. Bunların alayını toplayıp uzaydaki kara deliğe bırakacaksın.

    Diğer konularda epeydir yazı yazamadım, senaryolarım çok yordu ve vakit aldı, kızkardeşim de "Abla yazma iki yeğenin var bak iş bulamazlar" filan dedi. Ne kadar soyadlarımız farklı nereden bilecekler benim yeğenim olduklarını desem de, ben de korktum sonuçta teyzeleri olarak benim yüzümden onların iş bulamaması çok kahreder beni. Düşünmesi bile...:( biri psikoloji son sınıfta, öteki hukuk bitirdi iş arıyor...

    Ama memleketin durumu içler acısı bunlar bir tarlaya kabus gibi çökmüş çekirge sürüsüne benziyorlar, ne tahıl kaldı, ne ağaç! Dereleri HES ile kuruttular, hayvancılık ölmüş ta Brezilya'dan affedersin kendi boku içinde hayvanlar getirmişler hepsi hasta olur onların...etlerini yiyen de hasta olur tabii...:( haberlere bakıyorum millet cinnet geçiriyor evlatlarını öldüren babalar, kocalarını sevgililerine öldürten türbanlı karılar!!! Dindar değil KİNDAR ve ahlaksız bir nesil yetiştirdiler, Açık İstihbarat sitesi yazar AKP= Ahlaksızlığı Kurumlaştıran Parti diye. Hakikaten öyle ahlaksızlığı kurumsallaştırdılar, rüşvet, yolsuzluk hepsi baştacı oldu. MAN adası belgeleri, Zarrab rüşveti ikisi ortaya çıkınca, askerimiz Suriye'ye yollandı. !!!!! Diploma konusu, Putin'den özür vs. çok dillendirildiğinin ertesinde de 15 temmuz olmuştu...:( insanları "Koşun sokağa çıkın" demesi de şeytani politikasının ürünüydü. İnanmıyorlar ama %100 eminim içinin kötülüğü yüzüne de vurmuş. İnan bakamıyorum şeytanın vücut bulmuş hali. Tv de haber izleyemiyorum sesini duymak, suratını görmemek için.

    Atatürk'ümüzün yattığı yer nur olsun, Allah bu ülkeyi bu hale getirenleri biliyor bildiği gibi yapsın:(

    Sevgilerimle öptüm canım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuhuuuuuu...Müjdem çoooook teşekkür ederim,esas senin ellerine sağlık :) Ben başlık açayım sen altına bol bol yaz.Endişelerinde o kadar haklısın ki,boş ver yeğenlerine zarar gelmesin.Artık korku ülkesi olduk normal böyle düşünmek.Diktatörlük kol geziyor!Amin Amin!Al benden de o kadar o suratı görmek o sesi duymak istemiyorum.Zaten bize bol bol hakaret ediyor,salak mıyım ben tv biri bana haddimi bildirecek!Ya çatladı yüreğim resmen yazmaya yazmaya.Ülkenin içine ettiler de ettiler,yediler de yediler bitiremediler.Daha bilmediğimiz neler vardır bakalım onlar ne zaman ortaya çıkacak.Şaşıracak mıyız HAYIR! Dünya'yı en sonunda bunlar yok edecek.Biz görür müyüz bence uzak bir zaman değil.Son ırmak kuruduğunda,son ağaç yok olduğunda paranın yenilmeyecek bir şey olduğunu o zaman anlayacaklar.

      Sil
  2. İnsanlık ölmüş, gömeni yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizler komple ölmüşüz de haberimiz yok :(

      Sil
  3. Yazınızı okuyunca "Niçin biz bu durumdayız?" diye sordum kendime. İlk aklıma gelen cevap "Eğitimsizlik" oldu. Eğitim derken elbette ülkemizde verilenin eğitim olduğunu düşünmüyorum. Eğitim sorgulayıcı, bilimsel, sanatı sevdiren ve birbirimizin hakkına saygılı, gerçek anlamda adaletin anlamını bilen tarzda olmalı. Bizde eğitim dedikleri ilimden uzak, dogmatik fikirlerin ve dini öğelerin ön plana çıkaran, kadını her zaman aşağılamayı normal sayan, adalet bilincinden uzak bir yetiştirme tarzı. Durum böyle olunca yetişen nesiller Atatürk'ün ideolojisinden bihaber, kadının başındaki saç telinin tahrik unsuru olduğunu düşünebilecek kadar sapık, aldatılmaya, güdülmeye müsait, aklını kullanmak yerine kendisini ve ülkesini tehlikeye atan, başındakiler ve yabancı ülkeler tarafından sömürülmeye hazır, kültürsüz, seviyesiz ve bilinçsiz oluyor.

    Bu konuda çok kitap yazılır, iyisi mi burada bitireyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel anlattınız ki bizde olmayan ''EĞİTİM''i.Olması gereken yazdığınız gibi.Ben Almanya'da doğdum büyüdüm yani ilk eğitimimi orada aldım ve iyi ki aldım diyorum.İlkokulumun Müdürü Türk hayranıydı,çok şanslıydık.Atatürk'ün özel okulunun girişinde büstü vardı.Türkiye haritası ,Türk bayrağı vardı okulumuzda ki;Türk okulu değildi,sıradan devlet okuluydu!Türkiye'ye dönünce ciddi problem yaşadım okulda,içime kapandım.Uzun mevzu,kısacası Eğitim dedikleri şey Ülkemizde olan hiç değildi.Şöyle bir şey de yazayım 45 yaşındayım geçenlerde Almanya'da arkadaşımın kız kardeşi kızının ilkokula başlamasının fotoğraflarını paylaştı Facebook'ta.Benim gittiğim okula başlamış ve inanır mısınız? okul aynı okul, aynı taşlar, aynı sınıflar ,aynı bahçe ,aynı spor salonu her şey aynı yıllar öncesinde ki gibi hatta girişte içinde çeşitli balıkların olduğu akvaryum bile aynen duruyor.Şok olmadım desem yalan olur.Yorum için çok teşekkür ederim.Çok sevgiler...

      Sil
  4. ay şeyi okusan yaaaa, kardeşimi doğurdum, adlı kitabı, geçenlerde okudum yazdım da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili deeptone okudum onu :))Yazını da gördüm,teşekkür ederim.

      Sil
  5. Nur'cuğumu bu ara yine bir toplu taciz vakası oldu neden bilmem sustu herkes! Basketbol takımında hem de, ODAtv yazdı. Şaşırdım Ekşi Sözlük'te hiç rağbet görmemiş. Şu zamanda çocuğu (kız olsun, erkek olsun) olan anneler çocuklarını spor, bale, vs. hiçbir yere yazdırmasınlar valla ya da her an çocuklarının yanında olsunlar yani antrenör vs. bu tür sapıkar özellikle bu tür görevleri alıyorlar daha kolay çocuklara ulaşmak için, dünyanın her yerinde bu böyle ya din adamı olup kiliseye, camiye, Kuran kursuna, ya antrenör olup izci kampı, yaz kampı, basketbol, futbol....çocuklar bolca ve hepsi küçük, korkuyorlar, utanıyorlar, söyleyemiyorlar....:(

    Sevgilerimle öptüm canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen hafta gazetede okudum bu olayı,malesef ve üzülerek anlıyorum ki kanıksamaya başladık.Çok üzücü ve çok çok korkutucu.Ne desek artık boş oluyor.İnsanda yaşama hevesi bile bırakmadılar.Sapıklar aramızda yaşamaya bizi taciz ve suistimal etmeye devam ediyor.Bilmediğimiz duymadığımız neler var?bilemiyorum.Ahlaktan yoksun bir toplum olduk.
      Bende çok öptüm canım,kendine dikkat et,sevgiler...

      Sil