24 Kasım 2016 Perşembe

SÜPER KAHRAMANLAR VARDIR



Hayatıma yön veren,beni bugünkü Ben yapan,ilk harflerimi yazmama sebep olan,kitap aşkımı yeşerten,memleket aşkını,ATATÜRK sevgisini kalbime tohum olarak eken,aydın,okur ve hür bir insan olma sebeplerim, çocuklarımı yetiştirirken geçmişime ilkokul yıllarıma gidip nasıl yapmalıyım?nasıl anlatmalıyım diye kendime sorular sorduğumda cevaplarını hep onların gösterdiği,öğrettiği ve eğittiği şekilde bulduğum elleri öpülesi ,baş tacı edilesi en derin şükran ve minnet duyduğum;
SÜPERKAHRAMANLARIM.

                               ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN!


Yer Almanya Grundschule Nord Vöhringen,Birinci sınıfım.Merdivenin başındaki  (soldan) ilk öğrenci benim :)) Sınıföğretmenim Mustafa Yılmaz (takım elbiseli).



                     İlk SÜPERKAHRAMAN'ım Mustafa Yılmaz 1. ve 2. sınıföğretmenim




                   İkinci SÜPERKAHRAMAN'ım Hüseyin Bıtırak 3. ve 4. sınıföğretmenim.



     Diğer SÜPERKAHRAMAN'ım Uli-Wieland Hauptschule'deki 5.sınıföğretmenim Rolf Gassner



  

İlkokul Müdürüm Almanca ve Müzik dersi öğretmenim Siegfried Schwab

O bir, Türkiye ve Atatürk hayranı;
o bir, Türk-Alman dostluk-kaynaştırma geceleri düzenleyen (görev yaptığı okullarda);
o bir, Alman okulunda Atatürk Portresi ve Türkiye Bayrağı asan;
o bir, tüm resmi bayramlarımızı okulunda kutlatan,
o bir,HOMOSAPİENS =İNSAN,AKILLI İNSAN,BİLGE İNSAN  :)

Biraz internette araştırdım Almanya'da hakkında bir sürü yazı yazılmış.Hatta Türkiye'de Ulusal gazetelerin birinde (o makaleyi bulamadım) hakkında haber yapılmış.1970'li yıllarda Almanya'ya Türk öğretmenler gönderilmiş, malum o yıllarda ciddi göç alıyordu Almanya.Müdürlük yaptığı okula Türk öğretmenler gelince ilgi duymuş kültürümüze ve değerlerimize.Birlikte aynı okulda okuyan Türk ve Alman öğrencileri ve ailelerini kaynaştırmak istemiş.Ben de o şanslı insanlardan oldum okuttuğu,eğittiği.
Geçtiğimiz Ekim ayında 80.yaşını kutlamış, Allah uzun ömürler ve sağlık versin.Şöyle de bir anım var herhalde en özeli;
bademcik ameliyatı geçirmiştim hastaneye ziyaretime geldi.Fotoğraf çekmişti ama on'da kaldı.Anlatabileceğim daha çok anım var onları bir başka yazımda dile getiririm.O da bir SÜPERKAHRAMAN :)


    Ve BAŞÖĞRETMENİM ATATÜRK,

    EN EN, EN BÜYÜK

    SÜPERKAHRAMAN

        İyi ki bize gelmiş.




        Çok sevgiler, ben Hexe'niz.....










8 yorum:

  1. Marvel masalı değil, gerçek süper kahraman onlar
    Ayyyy çok duygulandımmm
    Resimlerini bulabilecek kadar gönlüne yakın tutmana da çok duygulandım

    Şahane bi post olmuş, emeğine sağlık Nur

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook teşekkür ederim.Sizden bunları duymak yüreğim pohpohlandı :D
      Benim için gerçekten çok kıymetliler beni ben yapan yapıtaşlarım,temelimi atanlarım,SÜPERKAHRAMANLARIM....
      Çok sevgilerimi gönderiyorum...

      Sil
  2. Çocukken de şimdiki kadar tatlıymışsın Nur'cuğum, kalemine sağlık.
    Sevgilerimi bıraktım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdeciğim,canım benim :)))) Keşke hep çocuk kalsaymışım o tebessümümü çalmasaydı Hayat.Kucak dolusu sevgiler benden de.Çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Mükemmel bir gönderi, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))) Yorum için teşekkürler.

      Sil
  4. merabaaaağ :) ne güzel yazı öğretmenlerini sevgiyle anman ne hoş kii :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Deeptone çok teşekkür ederim :)
    İyi ki hayatıma değmişler.Sevgiler...

    YanıtlaSil