23 Nisan 2016 Cumartesi

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI



İÇİMİZDEKİ ÇOCUĞU BÜYÜTEMEYEN BİZLERE...

                                23 NİSAN KUTLU OLSUN :)










Unutturmaya çalışanlara inat,gözlerinin içine soka soka kutlayacağız.
Unutmayacağız ,Unutturmayacağız!
İçimizdeki çocuğu yaşatanlar hep beraber olalım.
ATATÜRK'ün bize emanet ettiği, üzerinde ÖZGÜRCE yaşamamız için, CENNET VATANIMIZ'a sahip çıkalım.Sahip olduğumuz HAK ve ÖZGÜRLÜK'lerimiz için kimsenin bize keyif  bağışlamasına izin vermeyelim.


                    BU VATAN BİZİM 

                 19 MAYIS BİZİM

                 30 AĞUSTOS BİZİM

                 29 EKİM BİZİM

                 23 NİSAN BİZİM

                 KUTLAYACAĞIZ!!!

  YA BEĞENECEKSİN, YA ÇEKİP  GİDECEKSİN!!!

          NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!




23 Ni­san… | Yılmaz Özdil

Bademler merak ediyor…
Yasaklıyoruz.
Hakaret ediyoruz.
İsmini siliyoruz.
Kitaplardan çıkarıyoruz.
Yok sayıyoruz.
Buna rağmen…
Fikirleri niye hâlâ ölmüyor?
İçindeki çocuk yaşıyor çünkü.
Yetişkin cesetler kavrayamaz…
23 Nisan kutlu olsun.

YILMAZ ÖZDİL YAZISI DA KAPAK OLSUN!!!




3 yorum:

  1. Kapak olsun Nur'cuğum, şu zerafete, asalete bak, işte herkes böyle şık giyinsin, zarif olsun, karizmatik olsun istedi, onu bile anlayamıyorlar cehalet:(((23 nisanın kutlu olsun canım. Sevgiler. :)



    not: Yeğen oğluşum eski cep telefonunu bana verecek, arızalanmıştı ama tamir ettirmiş, o arada kendisine yeni almış, ben tamir edilmemiş sanıyordum, edildiyse işte ben anlamam sim kart, vs. gerekenleri alınca instagram işini halledeceğim inşallah. :) şimdilik akıllı telefonum olmadığından resim paylaşamıyorum ama en azından sayfayı açmayı becerdim:))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim yorum için çok teşekkür ediyorum.Bana da lazım akıllı telefon borçlar bitsin inşallah bende alacağım.Öptüm canım kendine iyi bak sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Her ne kadar 23 Nisan Bayramı gelip geçse de o bayram bizim gönlümüzde, yüreğimizdedir. Belki sahalardan silebilirler ama, gönlümüzden, yüreğimizden silmeye kimin gücü yetebilir ki? Hiç kimsenin...
    O değil de çocuklara armağan edilmiş böyle bir bayramı, çocukların gönüllerince kutlamalarına mani olmakla Atatürk'ü unutturmaya çalışmaktadırlar. İnşAllah bu nesil Atatürk'ü unutmayacak ve unutturmayacaktır.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil