19 Kasım 2015 Perşembe

TERÖR









Bu konuda yazmak hiç istemiyordum çünkü herkesin başı ağrıyor.Susamıyorum,kabullenemiyorum,sinirleniyorum.

Akşam eve gidince adetimdir televizyonu açmak amacım evde bir ses çıksın ve de haberleri dinliyeyim. Bünyem artık kaldırmıyor olumsuz haberleri.Kendi kendime söylenmeye başlıyorum (aramızda kalsın bazen de bir kaç tane küfür sallıyorum).

Tarafsız yayın yapan kaç kanal kaldı artık o bile bir muamma.Zaten taraf olanları direk sildim olurda arada kanal karıştırırken denk gelirim diye.Sürekli televizyon izleyen biri olmadığım için böylesi daha mantıklı,bence.

Bildim bileli TERÖR illeti hayatımızda.Yıllardır PKK illetiyle uğraşıyoruz ve binlerce MEHMEDİMİZİ kaybettik/kaybediyoruz. Benim gördüğüm; Askerimizi hunharca öldürmeleri ve bunun üzerine bizimkilerin BOŞ dağları bombalamaları.

Avrupalı başına gelmeden TERÖR'ün ne demek olduğunu bilmiyordu tabii.Besledikleri YILAN'ın bir gün gelip kendilerini sokacağı akıllarının ucundan geçmedi ki bizim sınırımızda yakalanıp geri gönderilen TERÖRİST onların tam kalbinde patladı.Üstelik Türkiye diğer Ülkeleri uyardı bu konuda.Bazı konularda geri kalmış olabiliriz ama son zamanlarda yaşananlardan sonra sınır kapılarında tecrübe kazandık her gelene eyvallah demiyoruz.Şaşsam da İstihbarat servislerimiz çok iyi çalıyormuş diyorum.

Fransa'da ki olaya çok şaşırdığımı itiraf ediyorum ve üzüldüm tabii.Sonuçta o kadar İnsan hayatı yok oldu.Ama; ''PRAY FOR PARİS'' durumlarına girmedim,profilime Fransız bayrağı koymadım,Ahhhh Vahhh durumları Eyfel fotoğrafları paylaşmadım.Sadece TERÖR'ü kınadım.

Çok fazla uzatmama gerek yok,Ülkece aylardır yaşadığımız Vahşet ortada Avrupalı Amerikalı Asyalı kimse ''PRAY FOR TURKEY'' demedi.Protesto için bir araya gelmedi,destek olmadı.

Eeeee... Eşşeğin oğlu giller ZEHRİNİZ tadına bir bakınız!!!

Nasıl?

Yandı mı CANINIZ?

Korktunuz değil mi?

Almanya'da bomba paniği yaşadılar.Orada yaşayan Türk Vatandaşlarımız bile ancak idrak edebildi TERÖRİZM ne olduğunu (çok değil birazcık).Öyle etliye sütlüye dokunmadan yaşayıp gidiyorlardı.Dışarıdan bol keseden Ahkam kesiyorlardı ya bizim ALAMANCILAR ancak biraz DANK etti kafalarına.Çok korktuk ,hala korkuyoruz diyorlar.Biz bu psikolojiyle yaşıyoruz yıllardır.
Biz İnsan değil miyiz?


Kınamadan da edemiyeceğim Türkiye-Yunanistan Dostluk maçındaki ıslıklar ve yuhalamalar beni çok utandırdı.Ulusal Marşa hakaret olmaz ve Türk İnsanına asla YAKIŞMAZ.Bir dakika saygınız olsun 1 DAKİKACIK hiç zor değil.

HER KİMSENİZ BİZİ ÇOK UTANDIRDINIZ!!!

Tahammülsüz olduk hepimiz.Çabuk parlayan,sinirli,kavgacı,yakıp yıkan.Bunun suçlusu olarak Yöneticilerimizi görüyorum.Çünkü;
 Gezi Olaylarıyla başlayan ŞİDDET malesef artarak ve hepimize bulaşarak bizi böyle bir toplum haline getirdi.
Tatlı dili,uzlaştırmayı iletişim kurmayı ve birbirimizi anlamayı UNUTTUK.

Baştakiler bize her gün ama her gün Televizyonlardan Meydanlardan YÜKSEK YÜKSEK tonlarda ve KOCAMAN harflerle ÖTEKİLEŞTİRME yaparken bizlerin tahammülü,saygısı ve sınırı bitti.Sonuç ruh hastası bir toplum olduk.Kadın Cinayetlerini de buna bağlıyorum ben.Erkek kişi zaten ruh hastası bakıyor ki herkes bir baskı bir şiddeti uygulama peşinde ve bu prim yapıyor,öyle ya KOCAMAN Devlet Adamları birbirlerine etmediği hakaret tehdit kalmıyor, karşısında ona azcık sesini yükselteni gözünü kırpmadan öldürüveriyor.ACIMADAN!!!


Çok konuştum ben.Hissettiğim budur.Düşüncelerim bunlardır.

Hoşcakalın,okuduğunuz için teşekkür ederim.Sevgiler....



                                                                                                                                                      Hexe'niz


2 yorum:

  1. Nur'cuğum yapan da belli, destekleyen de belli, terör üzerinden siyaset yapanlar da belli hepsine lanet olsun demişsin ya Aminnnnnn.... Suudi Arabistan, Katar, ABD, Fransa, İngiltere ve Türkiye!!! Fransa kendi yarattığı, para akıttığı Frenkeştayn yaratığını hiç şikayet etmesin, oh olsun demiyorum ama senin gibi pray for Paris ben de demedim. Yazık tabii masum halka olan oluyor. Ama o Fransız halkı bari akıllansın da yöneticilerinin bunlara destek vermemesi için yürüyüş filan yapsın. Düne kada 'ılımlı muhalefet' diye Libya'nın, Suriye'nin üzerine yolluyorlardı bunları.

    Haksız değilsin Nur'cuğum hepimizin ruh sağlığı bozuldu çıkıyor ekrana bizzzzzz onlarrrrrrr demeden başka kanalı açıyorum can havliyle !!!!!

    Milletin yarısını yarısına başarıyla DÜŞMAN ETTİ! Başı açık kapalıya, dinci laike düşman oldu...Allah sonumuzu hayretsin canım.

    YanıtlaSil
  2. Ahhh Müjdeciğim aynen,aynen.Bizzzzzzz ve Onlarrrrrrr dedikçe sinirim zıplıyor.Toplum inanılmaz kutuplaştı.Ben bile başka bakıyorum artık,gözüme batıyor artık.Bir de bilip bilmeden ahkam kesenler çok bilmişlik yapanlar var.Cevap vermiyorum bile hani ''o kadar cahilsin ki sana sadece gülüyorum ve salağa yattığımı anlayacaksın diye ödüm patlıyor!'' durumlarını yaşıyorum malesef. Milletin yarısı yarısına gerçekten düşman.Çok öptüm canım iyi ki varsın,sevgilerimle...

    YanıtlaSil