5 Temmuz 2015 Pazar

AYYY AYYYYYYY......





En sevdiğim mevsim 'YAZ'.

KAÇTI-KAYBOLDU

S.O.S

TRABZON'U UNUTTUN GÜNEŞŞŞŞ!!!!!!

Ama hala gelemedi.Güneş'i görmüyoruz bir buçuk aydır.Hala Bahar'dayız.Sevgili Güneş lütfen bize de o gül yüzünü göster,özledik.
Küflendik resmen diyorum.

İyi bir yönü var Orucu kolay tutuyoruz,serin serin.
Ama Temmuz ayındayız ya olmaz ki...İzindeyim,evdeyim,temizlik zamanı ama sen yoksun, GÜNEŞ.

İzinde temizlik mi yapılırmış demeyin.başka zamanım yok Ramazan'da izin kullandırılırsa sadece temizlik yapılır benim evimde.Bayram sonrası oğlumu İstanbul'a göndereceğim o nedenle ben bir yerlere gidemiyorum.Mali durum elvermiyor :)))

Bol tembellik yaptım sayılır.Geç kalkıyorum mesela saat 10 gibi.İşe başlayınca o yataktan nasıl erkenden çıkacağım bilmiyorum.Sadece markete gitmek için evden çıkıyorum.Baya inzivaya çekildim.Kitap okuyorum bloglarınızı okuyorum.Bir diziye de sarmış durumdayım. İkinci sezonunu da bitirdim.

ARROW.





Bir Ada'da 5 yıl mahsur kalmış Oliver Queen eski hayatına döndüğünde hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktır.Hiç kimse de sandığı kişiler değildir yalanlar aldatmacalar.Sırlar insanların hayatını sonsuza dek değiştirmeye başlamıştır.Babasının isteğini yerine getirip onun yanlışlarını düzeltmeye başlamak istiyordur.Fakat gerçeklerle yüzleşmek çok kolay olmayacaktır.Yaptığı fedakarlığın yükü ağırdır seçim yapmak zorundadır.Arada bir kendini sorgulamak zorunda kalır.Kolay değildir hem kimliğini gizleyip hem hayatını sürdürmeye çalışmak.Aile,arkadaşlık,dostluk,aşk hepsi zor bir süreçten geçmek zorundadır.
Kahramanımız ARROW olağanüstü bir özelliğe sahip değildir sadece kendini acımasızca eğitip çok iyi bir okçu olmuştur bir sürü bedeller ödeyerek ve ardında sevdiklerini bırakarak.Sevdiklerini tehlikelerden korumaya çalıştıkça daha çok tehlikeyi kendine çekmektedir.Onun gizli kimliğini bilenler de onun zaaflarını kullanmaktadırlar.
Umarım biraz anlatabilmişimdir konusu hakkında.Havalar bozuk olunca bir kaç gün peş peşe izledim.Şimdi ağırdan alıyorum :)))

Ah bu arada,dizi bir diziyle çakışıyor THE FLASH'la.İlginç ayrıntılar var.

Ben aslında FOREVER'ı izliyordum geçen kış.Diğer bir Blogcu komşum sevgili 'UMUT HİKAYEM'in yazarı sevgili Şeyma dizi yeni sezonda olmayacak diye yazdı ,üzüldüm.Oldukça ilginç bir hikayesi vardı.Artık onu da başka bir yazımda anlatırım.

 Son olarak GÜNEŞ'e bir selam gönderiyorum ve sizlerden de rica ediyorum lütfen bana doğru bir gönderinde hasret gidereyim.


Hayırlı Ramazanlar dilerim herkese (geç oldu ama neyse çaktırmayın)
Ben buralardayım.
Sevgiler

HEXE'niz

NuR  :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder