1 Şubat 2015 Pazar

BARIŞ MANÇO








En çok sana üzülmüştüm...


En çok sen canımı yaktın aramızdan ayrıldığında,


Sanki kendimden bir parçam gitti hiç tanımadığım halde,


Çocuklarımı sana getirecektim evde prova yapardık,şimdi neden götürmedin ki bizi diyorlar.


Barış Abim seni özledik...




                                  ''UNUTMAK KOLAY DEMİŞTİN

                                   ALIŞIRSIN DEMİŞTİN

                                   ÖYLEYSE SEN UNUT BENİ

                                   YETER Kİ BENDEN İSTEME

                                    GÖZLERİMDE YAŞ

                                    KALBİMDE SIZI

                                    UNUTMADIM SENİ

                                    UNUTAMADIM

                                    UNUTAMADIM 

                                    N'OLUR ANLA BENİ...''




                    Senin yerin bambaşka kalbimde,nurlar içinde uyu...
















2 yorum:

  1. Türk müziğinin nadir yüz aklarından biriydi, yıllarca sanatçı diye, şarkıcı diye, bildiğin KOPYACILARI dinledi benim neslim bilir, gençler bilmez ama Ajda tamamen ünlü yabancı şarkıları, ünlü liste başı olan şarkıları Türkçe sözlerle kopyalayarak okuyarak meşhur oldu, Strangers in the Night bile Sinatra'nın en güzel şarkısı, sonra da hep öyle yaptılar, Nilüfer keza..ne kadar ünlü şarkı varsa kopya ederek meşhur oldu. Ama Barış Manço kendi besteleri, kendi sözleriyle adam gibi şarkılar yaptı, kolaya kaçmadı, zoru başardı. Kayahan gibi, mekanı cennet olsun. Ben de çok üzülmüştüm ölümüne...:(

    Sevgilerimle Nur'cuğum

    YanıtlaSil
  2. Günaydın canım,
    Yazdıklarına aynen katılıyorum.Barış Manço aşkı başkadır bende.Kardeşimin ismini ben ve kız kardeşim koyduk 'Barış'.Ölümüne sanki ağabeyimi kaybetmişim gibi üzüldüm,hala da yüreğim sızlar.Türkiye'nin tek kanallı döneminde televizyon programı yapması ve dünyayı gezerek bize göstermesi bence takdire şayan.Çocukları en çok anlayan,dinleyen,konuşan ve kocaman insan gibi davranan bir O vardı.Unutulur mu hiç Barış Manço :)
    İyi bir hafta dilerim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil