23 Haziran 2014 Pazartesi

UZUUUUUUN BİR ARADAN SONRA




Merhabalar,


Uzun upuzuuun bir aradan sonra bir şeyler yazayım istiyorum.

Herkes sağlıklı selim öyle bir sıkıntı da yoktu.Sadece çocuklarım YGS sınavına girdiler.Yaşadığımız stresi anlatamam.Geçen hafta Cumartesi günü Sosyal Bilimler sınavı,Pazar günü sabah Matematik öğleden sonra Dil sınavı dün ise Edebiyat ve Coğrafya.Artık soruları göremediğimiz için ne nasıldı ne kadar doğru var bilemiyoruz.Sonuçları dört gözle bekliyoruz.Kolay bir sınav değildi sıkı çalışanlar bile zorlandı.Tüm hayatını etkileyecek bir sınav.Saçma bir sistem...

Biz Veliler çocuklarımız sorularla boğuşurken dualarımızla bekleştik.O sırada elime bu Uğur böceği kondu.Uçmadan fotoğrafını çekebildim.







İnşallah UĞUR getirir biz sonuçları bekliyoruz.Ben hala çok gerginim.Yansıtmamaya çalışıyorum ama sonuçta gelecekleri söz konusu.Kızım tekrar girdi çünkü bölüm değiştirmek istiyor.Oğlum bir yıl daha kaybetmek istemiyor.Bakalım hayırlısı olsun.


Hexe yine uzun bir aradan sonra bir şeyler karaladı.Umarım sizlerinde tüm dilekleri gerçekleşir.

Evde yaz temizliği de yapmaktayım.Boya işlerimde var.Ramazan da hafta sonu başlıyor.Daha sık yazarım diye düşünüyorum.Yıllık izinlerimiz belli değil (ne zaman oldu ki).
Çıldırmazsam kısacası buralarda olacağım.İyi bir hafta olsun Sevgiler.



                                                                                                                                         NUR :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder