10 Mayıs 2014 Cumartesi

TEMİZLİK TAKINTI VE BEN



Bugün hava o kadar güzel ki....tam temizlik yapmak havası ihihihihi :))

Ben temizlik konusunda sanırım takıntılıyım.

Ben takıntıları olan bir insanım.

Bazen kendimi bile bunaltabiliyorum takıntılarım yüzünden.


 İMDAT! ! !



Bu konuda yazma fikri bir Blog komşum sayesinde oldu.Onunda benim ki gibi benzer takıntıları varmış.Hani benimkiler bana takıntı gibi gelmez çoğu zaman ama biri anlatınca şöyle bir süzgeçten geçiriyorum yaptıklarımı ve süzgeçte çoğu bana normal gelen davranışlarım kalıyor .( http://kizlierkeklikedili.blogspot.com.tr) buradan okuyabilirsiniz.

Temizlik; evde genelde dezenfekte etmekle eş oluyor.Her pazar rutin asla şaşmaz.Çalışıyorum diye hafta içi inceden temizlik ve akşamdan istediğim gibi olmuyor.Pazar günü tam temizlik olması lazım.Lazım yani olmak zorunda...O yüzdendir ki pazar günü bir yere gitmem kimseyi de çağırmam hele kış aylarında hiç.Yaz aylarında işim daha çabuk bitiyor ve günler uzun olduğundan zaman kazanabiliyorum.Seviyorum yaz aylarını hiç kış olmasa yağmur ,çamur, kasvet ,karanlık ve soğuk demek kış benim için.Hiç sevmem  nefret ederim.
Pazar bana biri gelecekse mutlaka cuma gününden haber verin diyorum ve ona göre ev işimi planlıyorum.Bir yere mutlaka gitmem gerekse de aynı şekilde.Neyse devam edeyim.

Dağınıklık;hiç hoşlanmam ama hiç.Ruhum sıkılır.Aksine de kızım inanılmaz dağınıktır.Her şeyim yerli yerinde olmalı.Çamaşırımı bile, sırayla asarım renk tonuna bile dikkat ederim.

İş yerinde yemek yemem çatal kaşık ve bardağım ayrıdır kendim yıkarım hatta ara ara eve getirip çamaşır suyuna koyarım.İş yerine evden yiyecek getiriyorum .Salata meyve gibi.

İş yerindeki lavoboları kullanmak zorunda kalıyorum ama orada da  ritüelli bir durumum var hiç bahsetmiyeyim çünkü kafayı yediğimi düşünebilirsiniz.Yemedim daha! sadece tiksiniyorum herkes keşke evde ki gibi dikkat etse.En tehlikeli yer lavobolar mikrop şaçıyorlar, hele iş yerindeki bazı gıcık olduğum tipler var ve onların dokundukları yere bile dokunmam ortak lavobo ah ah ahhhh hiç mecbur olmasam da kullanmasam.

Koku konusunda da fenayım ben.Hele yaz aylarında evden çıkarken mutlaka peçete alırım elime.İnsanlarımız pis valla.Sabahın köründe bile ter kokusu alıyorum ben.Be insanlar su var evlerimizde kullanın yıkanın yaaaa....Bazı insanlarında teni kokuyor.İşim gereği yabancılarla muhattabım.Allahım en fenaları Gürcüler bir kokuyorlar bir kokuyorlar gel de tiksinme.öğğğğğğğğhhh tamam sustum.

HEXE'niz bildirdi.Ben TAKINTILIYIM belki de hastayım ama ben buyum napim ELİMDE DEĞİL.

NOT: Ayrıca bir insana gıcık kapmıyayım (çok nadir olur) çok çirkefleşebilirim.


Ay yok kıyamam ben PAMUK ŞEKERİ gibiyimdir korkmayın.
Yarın Anneler günü eğer yetiştirebilirsem bir yazı yazacağım.Olmadı pazartesi görüşürüz.Herkese güzel huzur dolu bol güneşli ve temiz bir hafta sonu diliyorum.ANNELERİMİZİ unutmayalım.Sevgiyle kalın...



                                                                                                                                 NuR :))




        Temizlik diye ben;



    Oysa ki ben;











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder