29 Mayıs 2014 Perşembe

GEZİ



Merhabalar,

Bir yıl nasıl geçti anlayamadım.30 yaşına kadar sanki yıllar yavaş ilerliyordu şimdi ise bir yılı devirmişim dün gibi geliyor.
41.5 oldum bile ama hala 20-25 hissediyorum.Beden eskiyor da RUH eskimiyor gerçekten.

YAŞLANDIM demedim :))

GEZİ PARKI yıl dönümüne geldik.Ne değişti sizce?
Bence,
_İnsanlar daha bir kutuplaştı (ben bile),
_Devlet Demokrasi'den çıktı,
_Yalan dolan legal oldu,
_Devlet Baba olgusu tamamen kayboldu devlete saygı kalmadı.

Bu listeyi uzatabilirim de gerek yok ana başlıklarıyla bunlar oldu.Gezi Parkı eylemini DIŞ MİHRAKLAR-FAİZ LOBİSİ-MARJİNALLER-CEHAPE OYUNU-HAŞHAŞİLER-ÇAPULCULAR-CEMAAT diye yoranlar hala anlayamamışlar.Yazık çok yazık.Olay sadece AĞAÇ ve PARK değildi.Olay sadece sabahın köründe tamamen savunmasız insanlara saldırmak suretiyle çadırlarını yakarak darp etmek dövmek gaz bombalarıyla ZOR kullanarak insanları püskürtmeye çalışmak,yani ŞİDDETE KARŞI DİRENİŞ ti.
Bu kadar basit ŞİDDETE KARŞI BASKICI REJİME KARŞI DİRENİŞ ti.Yazık ki hala bunu anlamadılar.

Kızım da geçen sene direnişe katılanlardandı.Katılma sebebleri de şöyle;okuldan yurda dönerken Taksim'de Metroya biniyorlarmış birden Metroya gaz bombası atıp kapıları kapatmışlar.Kızım arkadaşlarıyla Metro İstasyonunda mahsur kalmış gaz bombasının dumanı altında.Diyor ki; biz yurda gidiyorduk olaylardan bihaberiz bizi gazladılar.Yutlarının önünde Polis bir gazeteciyi GÖKHAN BİÇİCİ yi döverken tanık olmuşlar.Videosunu da çektiler.Derken onlar da DİRENİŞe katıldılar.Bir anne olarak tabii ki çok endişelendim başına bir iş gelir diye ama o çok cesurdu ÇARŞI grubuyla eylemdeydi.3 gece katıldılar sonrasında PROVAKATÖRLER ortaya çıktı zaten.
Divan Oteli'ne baskın yapıldığında kızımın bir arkadaşının annesi de orada iş yemeğindeymiş.Mahsur kalmışlar kadın bir daha sabah evine gidebilmiş.

Ya olaylarda hayatını kaybedenler, yaralananlar uzuvlarını kaybedenler,ruhları yaralananlar onlara ne diyebiliriz ki???
Bir sene geçti aradan bir sürü acı yaşandı ama Hükümetin bir şey anladığı YOK!!!

Bu kutuplaşma bizi hiçbir yere götürmez.Sadece SİZ ve BİZ oluruz.BİZ direnmeye devam ederiz ta ki SİZ anlayana kadar.Boyun eğmeyiz bunu çok NET söylüyorum.


BEN, ÜLKEME, BAYRAĞIMA SAHİP ATATÜRK İLKELERİNİ İLELEBET SAVUNAN,

BEN,TÜRK VATANDAŞI TÜRK OLDUĞUM İÇİN GURUR DUYAN,

BEN,NUR, ÇAPULCU, ÖTEKİ, ATATÜRKÇÜ, (HEXE), ANNE,

SON NEFESİME KADAR NE GÖRÜŞÜMDEN NE DE YOLUMDAN DÖNECEĞİM,

BEN, ASLAN GİBİ İKİ EVLAT YETİŞTİRİYORUM AYNI YOLDA YÜRÜYEN,

BEN,SIRADAN İNSANOĞLU,KADIN,

BEN,ZÜLME ŞİDDETE BASKIYA BAŞ KALDIRIYORUM,

BEN,BUYUM İŞTE;




                                        ''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!''







                                                                                                                                              NuR





1 yorum:

  1. Teşekkür ederim :)) Hemen bende ben de takibe alıyorum sizi.Sevgiler...

    YanıtlaSil