24 Mayıs 2014 Cumartesi

BİRAZ ORDAN BİRAZ BENDEN






Ülkenin düştüğü hale bakıp buraya bir şeyler yazmak istemiyorum.İyimser de olamıyorum ama görüyorum ki hayat devam ediyor.

Yine sabah telefonumun saatiyle yataktan kalkıp rutin günüme başlıyorum.Her şey rutin.Her şey aynı.Değiştirmek de gelmiyor içimden.

Günden güne ülkece yaşadıklarımıza bakıp 'daha kötü ne olabilir' diyorum ve bakıyorum daha fenası karşıma çıkıyor.Artık haberlere gazetelere bakmak bile istemiyorum.

Aklıma geldi de geçenlerde,geçenlerde dediysem iki üç ay önceydi Astroloğun biri gezegenlerin geri hareketinden bahsediyordu.Ay tutulması ve bilmem ne karesi durumu oluşmuş bu nedenle bir enerji oluşmuş ve bu insanları olumsuz etkiliyecekmiş.Savaşlar ,sinir patlamaları falan; valla doğru demiş hakikaten.Dedikleri aynen oldu oluyor.Az daha sıkalım arkadaşlar Hazirandan sonra rahatlıyacakmışız.

Geçen Anneler Gününde ben kızımdan bu hediyeyi aldım (itiraf edeyim cüzdan istediğimi söylemiştim ama )



  


Ayrıca manevi kızım GÖZDE de hediye almış;




Kurabiye denemeleri yapıldı kızlar tarafından.Tarif Gözde'nin annanesine ait.




Limonlu Kurabiye yumuşacık ağızda dağılıyor.


  

Tarifi şöyle;

Malzemeler:
Yarım paket margarin veya tereyağı (tereyağı kullandık),
1 çay bardağı sıvıyağ,
1 yumurta,
1 limon kabuğu rendesi,
3 yemek kaşığı limon suyu,
1 buçuk çay bardağı pudra şekeri,
1 paket vanilya,
1 paket kabartma tozu,
Alabildiği kadar un.(yumuşak bir hamur olacak 3-3.5 bardak un kafi)
Üzeri için glazür veya pudra şekeri (glazür kullandık).
Yapılışı:
Margarin veya tereyağ oda sıcaklığında olmalı diğer malzemeler eklenir oldukça yumuşak bir hamur yoğrulur.180 dereceli fırında pembeleşinceye kadar pişirilir.
Kızlar biraz fazla pişirdi :))) soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri veya glazür dökülür.
Bir tepsi kurabiye çıkıyor.Portakallı da yapılabilir.

AFİYET OLSUN.




Hexe'niz kurabiye pek sevmez çok yıllardır yapmadı da.Genelde sütlü tatlılar favorim.Kızlar büyüyünce pasta işlerine merak sardılar eh biz de anneleri olarak izin veriyoruz.Ama benim klasik lafım var her seferinde söylerim
''Mutfağımı batırmayın!''
Temizlik, düzen takıntılı olunca böyle oluyor elimde değil.


               Herkese iyi bir hafta sonu diliyorum.
Gezin tozun dinlenin.
Sevgiler...
  

                                                                                                                                 NuR














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder