3 Nisan 2014 Perşembe

RUH HALİM FABRİKA AYARLARINA DÖNDÜ



Merhabalar sevgili Blog komşularım :)


Seçim gerginliğini üstümden attım çok şükür.Şimdi sakin kafayla değerlendirme yapıyorum.
Ben ateşli partizan olmadığım halde bu kadar gerildiysem diğerlerinin halini düşünmek bile istemiyorum. Laf sokan bazılarını da boş geçmedim.Geçemezdim aynı topraklarda aynı bayrak altında yaşadığım diğer topluluk bana da saygı duyacak.

Yıllarca siyasi görüş yüzünden tartışan insanları hayretle izledim.Tartışacak ne var ki diye düşünürdüm hep.Öyle ya aynı Milletiz ;akrabayız,komşuyuz,arkadaşız,kardeşiz,aynı şehirlerde yaşıyoruz,aynı köylüyüz,aynı takımları tutuyoruz,aynı şeylere gülüp ağlıyoruz neyi paylaşamıyoruz? Birlik beraberlik içerisinde kardeşçe dostça yaşamak el ele tutuşup güzel günlere beraber yürümek daha kolay daha doğru değil mi?Niye aramıza nifak tohumları ekildi?Niye ayrımlara düştük? Siyah beyaz kadar ayrıştırıldık ÖTEKİLEŞTİRİLDİK.


Malum parti başa gelirken herkese eşitlik özgürlük vaad ediyordu.Yıllarca BAŞÖRTÜSÜ üzerinden siyaset yaptı ayrımcılık o zaman başladı.Bakın ben siyaset hakkında çok az şey biliyorum kendi doğrularımla buraya yazıyorum.Siyaset bir yerde yalan dolan ,zaten VAAD edilenlerin maksimum yarısı yapılıyor.
Cumhuriyetle yönetiliyoruz.Cumhuriyet ne demek?

CUMHURİYET;
HÜKÜMET BAŞKANININ HALK TARAFINDAN BELLİ BİR SÜRE İÇİN VE BELİRLİ YETKİLERLE SEÇİLDİĞİ YÖNETİM BİÇİMİDİR.

EN DEMOKRATİK YÖNETİM ŞEKLİDİR.


Şimdi Başbakanımız GEZİ OLAYLARINDAN beri TV den meydanlardan bağıra çağıra milleti azarlıyor,yalanlar söylüyor,tehdit ediyor kendi seçmenini galeyana getiriyor itiraz edenlere gayet ahlaksız bir tutumla bir Başbakana devlet yöneticisine yakışmayan bir üslupla cevap veriyor.17 Aralık Operasyonunda inanılmaz rezillikler yolsuzluklar hırsızlıklar rüşvetler fesat karıştırmalar ortaya çıkıyor üstelik belgeli.Üstüne üstün bir sürü ses kaydı (tapeler) ortalıklarda dolaşıyor.Tutuklananlar serbest kalıyor.Kıyamet kadar Polis ve Savcının görev yerleri değiştiriliyor. Nerdeyse bizler suçlu olacağız  bunları konuşuyoruz diye sanki biz çaldık milyon dolarcıkları sanki biz HIRSIZ-YOLSUZ-AHLAKSIZ-YALANCI-VATAN HAİNİYİZ.Bugüne kadar olan biten herşeyin sorumluları sümen altı edilmeye çalışıyor ya tabii ki seçimlerde bunu yaşayacaktık.Dileğimiz ADİL SEÇİM olsun bile çoooook aşırıya kaçtı.

CUMHURİYET dedim DEMOKRATİK yönetim şeklidir dedim yok sevgili Blog komşularım bizler Muz-Ananas orta çağındaymışız.Hatırladıkça sinirim yine çıkmaya başlıyor.Hiç niyetim yok normal halime dönmüşken huzurumu bozmaya.Uzattım durdum lafı hepimizin bildiklerini tekrar anımsatarak kusuruma bakmayın.


Bundan sonra VATAN ATATÜRK sevdalılarıyla birlik beraberlik içerisinde olacağım.Diğer kesim beni hiç ama hiç ilgilendirmiyor.Gerçekten ilgilendirmiyor.Bu saatten sonra CAHİLE laf anlatamıyacağım!!!


Ha bu arada şu ana kadar seçim sonucu hala resmi olarak açıklanmış değil ve kıyamet kadar şikayet var.Sayılan oyların da akıbeti ortada millet verdiği oyun bekçiliğini de kendi başına yapıyor.Sandık tutanaklarında ki oynamaları hepimiz zaten gördük,görmeyen kalmamıştır herhalde.Oy ve ötesinin MÜŞAHİTLERİNİ de dinlemenizi tavsiye ediyorum neler yaşamışlar neler.


HEXE niz öyle bir içini boşaltmak istedi çünkü; en çok sevdiğinin sözü hançer gibi saplanırmış insanın yüreğine derler doğru derler :))
Siyasi görüşüm nedeniyle benimle arasına mesafe koyanlar asla geri dönmeyin esas ben sizi istemiyorum!!!
Vicdanım çok rahat DEMOKRATİK HAKKIMI kullandım OY verdim.Kime oy verdiğimi değil de kime oy vermediğimi yukarıda yazdım.Benim kararım bilmem anlatabildim mi?

Son olarak yine ve yine HAYKIRIYORUM;



VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN


          NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!!!
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder