16 Nisan 2014 Çarşamba




MERHABALAR SEVGİLİ BLOG KOMŞULARIM :)



Bugün Blogumu açtığımda görüntülenme sayısını görünce gözlerime inanamadım.Bazen hiç bazen 3-5 bazen daha fazla görüntülenme oluyordu. Bugün 65'i gördüm üstelik pazartesi yayınlamıştım son yazımı.Şoktayım hala :)))

Aman da aman bir şeyler yazmıyorum karalıyorum öylesine. Bloga yazmadan önce oraya buraya kendime notlar yazıyordum. Ajandalar kitap arkaları veya pasta defterime,şu an neredeler bilmiyorum bir yerlere kaldırmışımdır. Severim öyle karalamaları mesela kitap notları alırım okunacak diye bir cümle de iliştirdim mi tamamdır. Şu anda klavyemde notlar var, mesela;


''HAYATIN İLK YARISI İKİNCİSİNİN BEKLENTİSİYLE GEÇER;İKİNCİ YARISI İSE 
  İLKİNİN PİŞMANLIĞI İLE...'' (Fransız Atasözü)

''EDEBİYAT;
  İNSANI
  İNSANA
  İNSANDA GÖSTERİR'' (kim demiş bilmiyorum okumuştum bir yerlerde/ alıntı)


Çok mutluyum ama ben :)))
Demek ki birileri bakıyor bu rumuzu HEXE  olan kişi ne yapıyor ne yazıyor diye?
Hoşuma gitti gerçekten.Demek ki biraz daha zaman ayırmam gerekiyor buralara.


Dün akşam KURT SEYİT VE ŞURA'yı izlerken sinir oldum.Bir bölümde ki; daha diziye yeni yeni adapte oluyorum, karakterlerden beşi birden öldürüldü. Nermin Bezmenin kitabından uyarlanmış dizi. Kitabı alıp okumamak için zor tutuyorum kendimi. Kitabı olan filmleri ve dizileri izliyemiyorum çok tatsız geliyor bana.Bu arada dizi izleyen birisi de değilim. İzlediklerim;

            Elveda Rumeli
            Öyle Bir Geçer Zaman ki
            Kuzey Güney
            Merhamet (son bölümünü izlemedim,izlemiyeceğim de...saçma sapan bitmiş hiç hayalimdeki gibi değilmiş ama ben hayalimdeki gibi bitti saydım)
            Çalıkuşu (eski versiyonu Aydan Şener-Kenan Kalav oynamıştı)
            Bizimkiler (az kalsın unutuyordum bu diziyi, izlenecek başka dizi yok iken ilk uzun metrajlı diziydi bildiğim kadarıyla)  hepsi bu kadar.

Komşuların dizi akşamları olurdu hala da vardır herhalde.Pazartesi Ayşe hanımdayız X'i orada izliyoruz . Salı Leyla hanımlardayız Y'yi onlarda izliyoruz gibi.Geçen sene Kuzey Güney'i izlerken komşular bana gelirdi. Muhteşem Yüzyıl'la çakışırdı eşleri izlerdi onlarda bana gelirdi.Çay kahve muhabbet derken dizi kaynardı amaç bir araya gelmek işte dizi bahane :))


Bu da yeni şablonum bilmem olmuş mu? Kendime has olsun istiyorum ama nasıl yapılır bilmiyorum,öğrenmeye çalışıyorum.Resim hoşuma gitti yapıverdim kusura bakmayın artık :))







HEXE yazdıklarımı okuyan herkese teşekkür eder.İyi akşam üstleri diliyorum mutluluğunuz huzurunuz daim olsun.Sevgiler...


                                                                                                                  NuR :)







 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder