5 Nisan 2014 Cumartesi

HAYAL KIRIKLIĞI





Nasıl bir çelişki bu ya İnsan Kaynakları birimi sana bilgilendirme yapar iki haftada bir cumartesi çalışılacak diye senin kısım müdürün yok öyle şey der!!!!

Oysa ne sevinmişti şu zavallı HEXE iki gün evde olabilirdi.Bir gün temizliğini yapıp diğer gün gezmelere gidebilirdi.Kendiyle baş başa kalabilirdi.İki sabah üst üste yataktan geç çıkabilirdi. İki sabah üst üste kahvaltı keyfi yapabilirdi.

_OLMAZ...
  Neden?
_Senin yedeğin yok!
 Ama İ.K.dedi ki.....
_Konuşacağız onu  dur bakalım ama olmaz!
 !!!!! ?????__________
 Arkasını döner gider......


Bir şeyi de doğru yapın be insanlar.

Cumartesi günü ben gazete ve dergileri reklamlarına en küçük yazılarına kadar hatim ediyorum.Boş boş oturuyorum , he valla.Bırakın da evde olayım nolurrrr.

Bende yöneticilerimi bunca yıldır biraz tanıyorsam bu yeni düzenleme gelecek hafta ortadan kalkar.Sevgili diğer idari personel arkadaşlarım bana yoksa size de olmamalı ( AHHAHAHAHAHHAHAHHA tiz  kötü çirkin yaşlı cadı gülmesi efekti) elimden geleni de yapacağım. BANANE YAAAA bende istiyorum :((((



Bahar kendini baya bir hissettirdi bugün ben eve gidip balkon yıkayacağım.Biliyor musunuz DOMESTOS'la büyük bir aşk yaşıyorum bol koklamam lazım bugün bu kadar sinirlenmişken benim dilimden bir o anlar.
Size iyi hafta sonları diliyorum.Benim için de dinlenin.Belki balkonda kahve keyfi yaparım.Hoşcakalın


                                                                                                                       NuR :))















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder