29 Mart 2014 Cumartesi

İYİ ŞEYLER OLSA...OLABİLİR Mİ?




MERHABALAR,


İyi şeylere gerçekten ihtiyaç duyduğumuz günleri yaşıyoruz.Yarın OY kullanacağız.Ertesi gün PUUUUFF diye her şey düzelmeyecek.

Ama benim hala UMUDUM var.Birlik olursak çok şey değiştirebiliriz.Yarın Yerel Seçimler seneye Genel Seçimler lütfen bu yazımı okuyan herkesten rica ediyorum,


  KULLANDIĞIN OY SENİN GELECEĞİNİ BELİRLEYECEK EN ÖNEMLİ UNSUR.


  YARINA KADAR TEKRAR DÜŞÜN----NASIL BİR ÜLKE İSTİYORSUN?----



Dünya bu kadar değişmişken tekrar TAŞ DEVRİNE dönmek istemiyorum.


ATATÜRK bize HARİKA bir GELECEK oluşturacak bir ÜLKE bıraktı.


Umarım son zamanlarda yaşadıklarımız gördüklerimiz duyduklarımız bize ders olmuştur.Teknolojinin artık herkesin kullandığı bir zamanda bizi yönetenlerin;ki onları bizler seçtik,artık bizim ŞEFFAFLIK istediğimizi her şeyin AÇIK NET olması gerektiğini bilmelerini istiyorum.

DEMOKRASİ ile yönetiliyoruz adımız TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ 


HEXE niz yarın OY unu kullanacak.Dilerim ki;ADİL- DOĞRU- DÜRÜST olsun.Takipte olacağım.Oy ve ötesinin Gönüllü Sandık Gözetmenlerine de ayrıca güveniyorum.

.HAYIRLISI OLSUN DİYORUM


SEVGİYLE KALIN









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder