8 Mart 2014 Cumartesi

BİZ ÖZELİZ








Merhabalar sevgili arkadaşlar.

Puslu bir Trabzon günü ve ben işteyim (boşuna geliyorum cumartesi  gazete okuyorum sadece bu) ve 8 Mart Dünya Kadınlar Günü.

Günün anlam ve önemi benim açımdan kutlayalım eğlenelim hediyeleşelim kesinlikle değil.Kadınların toplumdaki yerini fark ettirelim demek doğrusu olmalı bence.Bu günün ortaya çıkma sebebi zaten hepimiz biliyoruz zaten bolca paylaşım yapıldı hikayesiyle tekrar yazmıyorum.Toplumda ki esas taşlar biz Kadınlarız.Feministçe olacak ama biz olmadan Erkekler gerçekten bir hiç (istisnalar dışında).Yazık ki bizim toplumumuzda horlanan, aşağılanan,eksik görülen,istismar edilen,dövülen ve malesef öldürülen ''NAMUS MESELESİ''miş yine KADIN KADINLARIMIZ ANNELERİMİZ KIZLARIMIZ -BİZ-

Hep bir şiddet hep bir baskı hep bir ötekileştirme çabası.Erkek egemen toplumlar malesef böyle baskıcı zorba.Sesin çıktı mı TAHSİLİN bile seni kurtaramıyor ZALİM ERKEĞİN elinden.Çok karamsar bir tablo çiziyorum ama pembe bir tarafı yok ki yazayım.Bıktık her gün gazete ve haberlerde Kadın cinayetlerinden PEDOFİLİDEN.

Bizler gerçekten ÖZELİZ.Yuvamızı biz kurarız sevgimizle.Erkeği eş ve baba yapan biziz.Çocuğumuzu karnımızda taşıyıp binbir sancıyla dünyaya biz getiririz.Doğduğu andan itibaren dünyamızın merkezine koyarız.Bakar büyütürüz terbiyesini veririz.Ayaklarının üzerine bassa bile başı ağırsa yine ANA olarak biz derdini çekeriz.Bir evde Kadın yoksa o ev soğuktur, boştur, eksiktir.Biz KADINLAR HEP VAR OLACAĞIZ.Hoşunuza gitsin gitmesin sesimiz her zaman da çıkacak.



KADIN HEXE Dünya Kadınlar Gününüzü kutlar.Farkındalık ister.Sevgiyle kalın :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder