28 Şubat 2014 Cuma

BAŞLIK YOK...GÜNCEL...




Merhabalar Blog dünyası :))


Bugünkü konumuz başlıkta yazdığım gibi güncel olsun istiyorum.En güncel olay yolsuzluk ve hırsızlığı onu konuşmak istemiyorum.Gerçekten kafam şişti ve habire salak aptal gerizekalı yerine konmak beni yoruyor.
Vereceğimiz oyların ne kadar önemli olduğunu hatırlatmak isterim ben.



Bu yazıyı lütfen dikkatli okuyalım ve LÜTFEN UYGULAYALIM!





Benim sandığım bana yakın bir okulda mutlaka yazılanları yapacağım ve buradan da paylaşacağım.Ülkemde en üst kurumlara bile güvenim kesinlikle YOK!!!!!!!                                                                                   


Sevgili Hanımlar size de ayrıca sesleniyorum altdaki resime doğru gidiyoruz bunu mu istiyorsunuz?





Farkı görebiliyor musunuz?
Burası ATATÜRK'ün kurduğu ülke.CUMHURİYET'le yönetiliyor (du).Böyle yaşamak isteyenlerle aynı yerde olmak istemiyorum.Böyle düşünen evde otursun dışarı çıkmasın başka bir yere gitsin mesela İRAN'a.Paralellere dış mihraklara nasıl inanabilirler aklım almıyor.Koyun gibi güdüleniyorlar.Başdakiler gözümüzün içine baka baka yalan söylüyor.Gerçekler ortaya çıktıkça kendi yalanlarına daha bir sarılarak yüzümüze böğürüyorlar.YETER ARTIK DUR DEMELİYİZ!!!!!!!!!
Sevgili arkadaşlar; madem ki bize sandığı gösteriyorlar her seferinde tamam olsun AMA oyumu da takip edeceğim.Ayşe ARMAN'ın bir röportajı vardı geçenlerde okudum.Gönüllü sandık görevlisi olabiliyoruz.Sanırım büyükşehirlerde oluyor.www.oyveotesi.org ve sandikbasindayiz.org den bakabilirsiniz.

OYUMUZU VERELİM VE TAKİP EDELİM LÜTFEN!! 
DUYARLI  HER VATANDAŞIMIZDAN BUNU RİCA EDİYORUM.''BİR OY ÇOK ŞEY DEĞİŞTİRİR''.




HEXE den sevgilerle


NUR











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder