14 Kasım 2013 Perşembe

KAFAM KADAR KARIŞIK KARMAKARIŞIK






Merhaba,nasılsınız? Ne yazacağımı bilmediğimden böyle başlıyorum.Bakalım neler çıkacak?


İş'te yoğun günler yaşıyorum iki haftadır,yorgunum.Şimdi bir deniz kenarında gün batımına karşı enfes bir kahve iyi giderdi.Deniz görmeden yaşayamam gibi geliyor bana.Şu aralar havalar da inanılmaz güzel.Ne soğuk ne sıcak.Ağaçların yaprakları sararıp dökülüyor içimden onları tekrar yerlerine yapıştırmak geliyor ya...Yapacak bir şey yok kış gelecek,gelsin ki sonrasında yaz gelsin.Telefon trafiğim azaldı kulaklıktan müzik dinliyorum iyi geldi.''NEV'' ''ZOR'' diyor.


Muharrem ayındayız yani  AŞURE AYI bayılırım offf komşular pişirse de yesem :)) bizim evde bir tek ben seviyorum o yüzden pişirmiyorum. Çünkü hepsini ben yiyorum (komşulara dağıttıktan sonra) bereketli olduğu için ve benim elim booool olduğu için fazla oluyor.Biraz böbürlenmek istiyorum Mutfağım oldukça iyidir.İleride belki paylaşırım pişirdiklerimi çünkü hala yazarken bocalıyorum burayı bir öğreneyim yemek kısmı kolay.Blogumun şablonunu da beğenmiyorum düzenini de.Acemilik işte...


Kulaklıklar hala kulağımda MİRKELAM ''HATIRALAR'' diyor.Müzik olmadan asla diyebilirim.Yerli Yabancı her türlü dinlerim.  O SES TÜRKİYE'yi sırf GÖKHAN için izliyorum bayılıyorum  onun mizacına :)))  Hard-Rock sevmiyorum ama HAYKO CEPKİN olmadan olmaz mesela...


Animasyon filmler benim canımdır.En son ÇILGIN HIRSIZ'ı izledim şiddetle tavsiye ederim.




İkinci film,



Ve ''MİNYONLAR''





MİNYONLAR'a bayıldım bayıldım.



Bu günlük de bu kadar olsun. HEXE daha masasını toparlayacak.Bol Animasyonlu günler dilerim.İzleyin biraz çocuk olun ne var ki bunda? Bir zamanlar hepimiz çocuktuk.  (ben hala büyümedim de)



                                                                                                  SEVGİLER  NUR   :)

                                                                                                                         









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder