1 Ekim 2013 Salı

YAŞAMAK GÜZEL ASLINDA








'' Boş yere canı yanmaz insanın;ya bir eksiklik vardır geleceğe dair yada bir fazlalık geçmişten gelen.''

 Ruh halim budur.Çok açıklayıcı değil mi? Ben bugün biraz daha yaşlandım.Hayır doğum günüm değil.(5 Ocak tır).Hayat bana daha ne tecrübeler verecek bilemem ama bugün daha bir olgunlaştım.Geçmişdeki biri seni tekrar yaralıyabiliyor.Daha öncede yazmıştım bugüne kadar hayatımdan iki kişi çıkardım ve en yakınlarımdı.Biri dostum du.Dost ne demektir bilir misiniz? En yakınındır destekler seni sen de onu,sana nettir açıkca söyler fikrini,yanlışını gösterir belki kızar sana ama bilirsin ki sana göremediğin kör noktadan yardım eder darılmazsın alınmazsın.Herkes arkadaşın olabilir ama dost iki tane üç tane olur.Yarendir dost eşlik eder sana,sevgini  paylaşırsın duygunu, kahkahanı, paranı, ekmeğini, evini.Gözlerinle konuşursun dostunla kelime olmaksızın anlarsın onu o da seni.Böyle yazar giderim ben.İşte bir gün olur o dostun sen onu dostun bellemişsindir sana öyle imkansız bir cümle kurar ve dünyan başına yıkılır.Sevgili eski dostumu ta o cümleyi söylediği zamana kadar olan dostumu özlüyorum.İçimden anıyorum evet kolay çıkmaz hatırımdan.Ama noktayı koydum bitti.Afedilecek şey var doğru ama o cümlenin affı yok.Zaten dostum olsaydı o cümle kullanılmazdı.Ben kendimi kandırmışım.Ben dost seçmeyi bilememişim işte.


Geçmişten gelen diğer fazlalık hayatımdan çıkaralı dokuz yıl oluyor.Olduğu yerden rahatsızlık verebiliyor hala.Hayrın yok bırak da zarar verme artık.Ben sana birşey diyor muyum?
Anladım ki bazı insanların senin hayatında olması senin sınavındır.Sabrım sınanıyor.Aklım sınanıyor.Mücadelem sınanıyor.Yoruluyorum ,yoruldum ama devam etmek zorundayım...


Sonra bugünkü havaya bakıyorum.Gökyüzü masmavi Güneş pırıl pırıl.Ben içimde savaşıyormuşum kime ne?Tabiat bile bana inat gülümsüyor ben nasıl olurda ruh halimi değiştirmem? Tarttım, düşündüm, üzüldüm, dersler aldım tekrar ve sindirdim (şimdilik).Hayırlısı olsun her şerde bir hayır vardır demişler inşallah inşallah inşallah.Tekrar düşünülmek üzere ileriki belirsiz bir tarihe ertelendi.(bir gün geviş getirilir diye) Bu harmanlamayı yapmak kendi sınırlarımı aşarak yeni yeni sınırlar duvarlar setler örmeye itti beni.


Sonuç olarak sağlıklıyım elim ayağım tutuyor canımdan çok sevdiğim iki evladım var.Kendi yağımla kavrulmaya çalışıyor az veya çok,çok şükürler olsun.


Hexe der ki; her sabah yatağından bir amaç için (iş,okul vs) kalkıyorsan birileri seni bekliyor birileri seni arıyorsa birilerinin hayatındaysan yaşamak tabii ki çok güzel aslında.......







                                                                                                    NUR :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder