23 Ekim 2013 Çarşamba

ÖYLESİNE...




Ya sevgili blogcular nasıl çalışkansınız inanamıyorum.Ben kendimi tutarlı zannediyordum, tembelmişim.Bayram kutlaması bile yazamadım amaaan neyse işte seneye yazarım.Söz veriyorum seneye yazacağım.Fotoğraflı olacak kendim çekeceğim SÖZ...


Geveze ben burada susup kalıyorum.Sonbahar sendromumu hala atlatamadım alışmaya çalışıyorum.Öf yağmur çamur soğuk hiç hoşlanmıyorum.Bayramda hava burada çok güzeldi.Babamların köyüne gittik Kurbanlar köyde kesilince daha düzenli oluyor herşey.Sonbahar güneşi de kemiklerimizi ısıttı.Akrabalar komşular arkadaşlar yedik içtik gezdik.Ben Cumartesi günü de çalıştığımdan sadece Pazar kalıyor bana o da evde ev işleriyle geçiyor(temizlik takıntım azıcık var da) ve ben Pazar günlerinden Pazartesi kadar nefret ederim.Hangi günü mü seviyorum tatilden önceki günü sanırım.Pazar günü evden hiç mi hiç çıkmam çok özel veya önemli birşey olmadığı sürece.Bayram tatillerinde ancak görebiliyorum akraba ve aileyi.Ben yıllık izinde tatil yapma taraftarıyım çünkü dini bayramlardaki tatillerde aile ve akraba ile olan sıcaklık, beraberlik bence tabii eşsiz.Annaneler ,Babanneler,Dedeler,Teyzeler,Amcalar,Dayılar herkes yol gözler.Ben henüz yol gözlemiyorum ben gözleniyorum .Çocuklarımı da böyle alıştırıyorum.Onlarda kendi çocuklarına öğretecekler gelenek görenekler yaşatılmalı, yaşatmalıyız.Burası böyle kalsın bayram geçti gitti.

Kitap almalıyım.Yazdan beri pek okumadım.Onu da abartıyorum bazen.Bazı kitaplara bir başlıyorum ara vermeden saatlerce okuyorum kıpırdamadan.Bir kitap bende iki günde maksimum üç günde biter.Bir günde bitirdiğim kitaplarım da var.Bir günde bitirdiğimi sonra tekrar okuyorum.Ben seviyorum o tekrarı.Ben çok sevdiğim bir filmi bile dafalarca izlerim.Mesela Titanic en az yirmi kere izlemişimdir.Her seferinde hiç izlememişim gibi geliyor bana.Kitaplarımı birilerine okuması için de vermem.Geri vermiyorlar çünkü.Çok başıma geldi.O yüzden veremiyorum.Onlar benim canımdır.Kıymetlilerim benim.(ahahahaahah)


Pahalı kitaplar ama; bence pahalı gerçi ucuz olsa ben evi doldururum da okumayan için hiç fark etmiyor.Çok kişiden duydum ''nasıl sıkılmadan okuyorsun?''diye.Okurken kafamın içinde canlandırıyorum ya benim sinemam benim canlandırdığım karakterler offf  of çok çok güzel.Kitaba bir daldım mı hayatla bağlantım gerçekten kopuyor.Kafamı kaldırdığımda kendimi bir silkelemem gerekiyor.Kitap okurken müzik de dinleyemem mesela dikkatim dağılır.Böyle bir tipim işte.Tamamen uyumsuzum ben gerçekten.Aykırı tarafım çok bakmayın bastırıyorum onları.Heyheylerim vardır benim.Damarım tutar bazen ohoooo bir tutarsa.....Oğlak burcuyum ve innatçı bir keçiyim ama tutarsa öyleyim...



Rumuz HEXE  eee ne demektir diyenlere Almanca da CADI demek ben kendime yakıştırıyorum. :))))


HEXE'niz daldan dala kondu bu yazısıyla başlık neydi ÖYLESİNE  evet öylesine yazdım.Deniyorum inşallah olacak.Sevgiyle kalın.




                                                                                                                         NUR :)




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder