11 Ekim 2013 Cuma

DÜNYA KIZ ÇOCUKLARI GÜNÜ








Böyle bir günün varlığından bihaberdim.Ülkemizde kutlanır mı? Ben bile bilmiyorsam demek ki  HAYIR.

Şu anda kaç kere cümle kurup sildim bir bilseniz.Ülkemde kız-kadın olmak en zor şeymiş doğduğumuz günden itibaren hatta teknoloji ilerledi ya ultrasondan cinsiyet bakmak teee ana rahmine düştüğünün 4.ayı anlaşılıyor artık o günden itibaren hengame başlıyor.Eskilerde kalması gereken bir olgu cahillik göstergesi olması gerekiyordu cinsiyet ayrımı.Günümüzde ki artık Dünya bu kadar değişmişken ilerlemişken hala kız-kadın mevzu olarak önümüze konuyor.Örtünecekmiş,okumayacakmış,evlenecekmiş,doğuracakmış kaç tane doğuracakmış, şöyle doğuracakmış mışmışda mışşşşş.Buna kararı verende yöneticilerimiz.Ya size ne size ne ya???Sizler bize bunları dayatamazsınız.Yok öyle bir hak.Siyasal şeyler yazmak istemezdim ama yetti artık diyorum.Bunaldım ne oluyor yahu? ATATÜRK'ün kurduğu her şeyi yerle bir ettiniz.Önce resmi bayramlarımız gitti.Anayasamızın değiştirilemez maddelerine göz dikiliyor.CUMHURİYET rejimimiz sorgulanıyor yazılacak çokca şey varda en son yapılanlardan ANDIMIZ'ın kaldırılması ve kamuda Başörtüsü serbestliği Kürtçe eğitim falan ya ne oluyor ne? Adam kalkıp falanca çok açık giyinmiş çok acayipmiş dünya da yok diyerekten TV deki sunucuyu işinden ediyor.Ne kadar pis, iğrenç, çürümüş, kokmuş bir zihniyet ya.Canım ülkemde yaşamayı haram ettirdiniz.Kadın olmak yeterince zorken ne tarafa dönsem yok o yok bu yok şu. Konudan da çıktım ne diyecektim ben nereye vardım.İnsan olabilmek Ülkemde yeterince zorken Kız-Kadın+İnsan olabilmek mucize sayıyorum.Artık bıktım ''Çocuk Gelin'' duymaktan ''Töre''denen lanet şeyden ''Şiddetten'' özellikle de ''Erkek şiddetinden'' ve ve ''İstismardan'' ''Tecavüzden''.Her yerde bir pozitif ayrımcılık var.Yahu neden bu kadar tabulara çerçevelere koyuyorsunuz niye bize sınırlar çiziyorsunuz?Cevap....yok dimi....Yok edin bizi hiç var olmayalım elinizden geliyorsa yapın hadi.


Ülkemde hiç bir değeri olmayan DÜNYA KIZ ÇOCUKLARI GÜNÜ ymüş bugün.Bir farkındalık var mı?Akşam haberlerde rastlayabilmek ihtimali bile vermiyorum.Kadından sorumlu bir bakanımızın Kadın olduğu halde, konu bitmez biliyor musunuz? Daha dün gazetede Çocuk Yuvasında ''Fuhuş'' diye bir haber okudum.Çocukların yaşları 10-11.Daha ne diyeyim deve misali neremiz doğru ki....


Zavallı kadın ve kız annesi HEXE'niz der ki; KIZ çocuklarımızı çokca sevelim ,eğitelim ,öğretelim,okutalım ki hayatta tek başına kalmak zorunda olduklarında çaresiz kalmasınlar.Yukarıda ki örümcek kafalılara maruz kaldıklarında donanımları sağlam olsun ki ezilip büzülmesinler.Dünya da ilk kez Ulu Önderimiz  ATATÜRK Kadınlarımıza Seçme ve Seçilme Hakkını vermiştir.Unutmayalım Unutturmayalım. SEVGİLER






                                                                                                                          KADIN.NUR :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder