29 Ekim 2013 Salı

CUMHURİYET BAYRAMI








Cumhuriyetimizin 90.yılı kutlu olsun.Ne mutlu bana ki böyle kutsal değerleri olan bir Milletin evladıyım.Ne mutlu bana ki Özgürce yaşıyorum.Ne mutlu bana ki ATATÜRK 'e sahibim onun gösterdiği yolda ilerliyorum.Ne mutlu bana ki çocuklarımı da aynı yolda ilerletebiliyorum.Değerlerime sahibim herşeyin bilincindeyim.Ve;




                               '' VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN''


                                           ''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!!!!!!!!''




 NOT:Ben Almanya'da doğdum büyüdüm.Yaşıyorsa kulakları çınlasın okul müdürümün ki Alman'dı.  SİEGFRİD SCHWAB  Alman okulunda biz Türk'lere saygı duyduğu için okulumuzda ANDIMIZ ,İSTİKLAL MARŞIMIZ , GENÇLİĞE HİTABEMİZ , ATATÜRK PORTRELERİMİZ , TÜRKİYE HARİTAMIZ okul girişinde salonda asılıydı.Bugün gitsem yine oradadırlar eminim.Ve o şahane insan okul müdürümüz bize bütün RESMİ ve DİNİ bayramlarımızı kutlatIrdı.Ayrıca TÜRK-ALMAN kaynaşma günleri ve geceleri tertip ederdi.Yani kısaca demem o ki; ben kendi ülkemde son yıllarda bazı kesimler tarafından görüşüm nedeniyle dışlanıyorum.Yıllar önce Almanya'da TÜRK olduğum için bana saygı duyan beni sayan  insanlar Alman'dı MEDENİYET böyle birşey işte parayla falanla filanla satın alamazsın. Son bir ne mutlu bana ki o MEDENİ  DUYARLI  İNSAN okul müdürüm yabancı bir Ülkede ATATÜRK'ü bana tanıtmış, nasıl bir soydan geldiğimi,değerlerimi bana öğretmiştir.ELALEM  KIYMET BİLİYOR İŞTE.


Sözü daha bir uzatırdım da başka bir yazı konusu olarak kalsın.İnsan kaynakları birimi bana bugün izinlisin demediğinden bu sabah iş yerine gelip aaaaa sen niye geldin le karşılaşmak ACAYİP birşey.Bari bu yazıyı yazayımda günüm boşa geçmiş olmasın dedim.  :P


Hexe tekrar CUMHURİYETİMİZİN  90. YILINI  KUTLAR  NİCE  NİCE  190  290 LAR diler.



   SEVGİYLE KALIN                        


                                                                                                                           NUR  :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder