13 Eylül 2013 Cuma

SONBAHAR GÜNEŞİ

Beni tanıyanlar bilir kıştan soğuktan yağmur çamurdan nefret ederim.Kızımda bana benzemiş aynı durumdayız.Hava karardı mı direkt kasvet sarar bizi.Sonbahar oturduğum kente tam 1 Eylül'de ben geldim Huuuuuuu diyerekten geldi.Sıcaklık birden 10 derece düştü.Nasıl kıskanıyorum Ege'yi Akdeniz'i anlatamam.( bu arada ben Trabzon'da oturuyorum).Hep sıcak olsun ya terlemek üşümekten çok çok iyidir.On gündür güneşe hasret kalmıştım bugün güzel yüzünü gösterdi.Oh be dünya varmış canlandım.Ama bir yaz güneşi değil işte.İlkbahara kadar bu ruh halinde olacağım.Sevmiyorum işte napim.


Bu aralar bir sürü sıkıntı ile uğraşıyorum.Güneşi görmek harika oldu biraz olayları oluruna bırakmaya karar verdim.Bazı şeyler olmayınca olmuyor boşuna sinir harbi yaşatıyorum kendime.Ah masmavi gökyüzü ohhh miss.Ya aslında fotoğraflamam gerek dimi? Malesef ki akıllı telefonum yok(çocuklardan bana sıra gelmiyor).Salak telefonumda bilmem kaç megapixel rezil olmayalım yani.Son cümleleri kalabalık etsin diye yazdım geveze ben.Androidi olmayanı dövüyorlardı dimi? henüz bana sıra gelmedi.Ölemem ya.Olur o da olur acelesi yok.


Başlık neydi Sonbahar Güneşi sen bir İlkbahar veya Yaz Güneşi değilsin ama yinede şu garip HEXE'yi mutlu edensin.Olimpiyatlar bize verilmedi üzülmedim sevinmedim.Türkiye tanıtımı açısından belki kötü oldu bilmiyorum ama yinede bizim harcımız değil bence. İstanbul yeterince kalabalık ve alt yapısında sorunları olan eski bir şehir.Her ne kadar düzeltmeye çalışıyorlarsa da burası Türkiye dedirten çokca olay yaşıyoruz duyuyoruz.İstanbul'a yeni bir kaos lazım değildi bence başka bir şehirimiz olsa daha iyiydi bence.Bence böyle işte...

Yayınlamadığım yazıyı şimdi tekrar okudum.Yok ya düzeltecektim gerek yok.O an ki ruh haliyle öyle yazmışım.Kalsın böyle.


                                                                                                                          NUR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder