3 Eylül 2013 Salı

EYLÜL GELMİŞ :(

Eylül demek Sonbahar demek.Sonbahar demek Kış geliyor demek.Kış demekte soğuk ıslak kapalı kasvetli duman grisi havalar demek ve ben bu gri tonlarını hiç sevmiyorum.Kasvetli oluyorum yataktan hiç çıkmamak istiyorum.Kış çocuğuyum ama Güneş benim enerji kaynağım.Güneş içimi ısıtır canlandırır hayata pozitif bakmamı sağlar.Günler kısalmaya başladığında içim kararmaya başlar uzamaya başladığında kıpırdanmaya başlarım.Şimdi ağaçları kollamaya başladım yapraklar ne zaman düşecek diye.
Nasılda geçirdim koskoca Baharı ve Yazı.Ramazan da araya girdi gitti.Zaman uçup gidiyor hiç farkına varmadan.Bu aralar kafam çok karışık.Kızımı göndereceğim yakında İstanbul'a(Üniversitede okuyor).Ondan ayrılmak da başka bir zor.Çocuklarıma çok bağlıyım ayrılıklar beni çok çok üzüyor.Geleceği söz konusu onu serbest bıraktım yolunu çizmesi için.Gurur duyuyorum ikisiylede.



Sevgili Blogum çok şey var yazmak istediğim ama saçmalarım diye korkuyorum yeniyim burada idare et.Ben Kış mevsiminden nefret eden garip bir HEXE'yim.Yeni yeni yazmak içimi boşaltmak isterim.Bu yazıda böyle olsun kafam gibi karışık.



Not:Beyoğlu'ndaki merdivenler bizzat Belediyesi tarafından tekrar boyandı ki bizzat kendileri tarafından griye boyanmıştı.Sevindim ve okuyorum ki Gökkuşağı renkleriyle boyalamalar başlamış hoşşşş çok hoş :)





                                                                                                     NUR :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder