28 Ağustos 2013 Çarşamba

Sadece yazmak istedim

Bugün bir sürü duyguyu bir arada yaşıyorum.Umut ettim,üzüldüm,çaresiz kaldım,kızdım... Hala o problem çözülmedi ama duygularım beni esir aldı.Konsantrasyonum şu an için sıfır.Sorunun ne olduğunu yazmak istemiyorum şu anda daha dün bir bugün iki ağlama duvarı gibi olmasın Blogum.Birileri ileride bu yazdıklarımı okuyupta ayrıca cılkını çıkarmasınlar.Dostumda var Düşmanımda.Ben kimseye (bir kişi hariç) düşmanlık beslemiyorum.O kişiyi de havale ettim zaten öfkeyle nefretle kalbimi kirletmiyorum.Valla iki günlük dünya değmez hiç kimse için ve hiç kimseler de benim hayatımda yok zaten.Bol virgüller koyarım herkese ama nokta koyarsam biter.Yaşım 40 baya yol aldım diye düşünüyorum nokta koyduğum 2 kişi oldu.Artık yoklar geçmişte kaldılar.

Ben bir garip Hexe'yim buralara yazar dururum saçmalarım vs.vs. Çocuklarım siz okuyupta bu satırları gülün diye.Çünkü en az bir sene bu Blogumdan size bahsetmiyeceğim.Anneniz sizi çok seviyor sakın unutmayın.İşime döneyim artık.








                                                                                                                   NUR :)


                                                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder