27 Ağustos 2013 Salı

Geç keşfedilmiş ve cesaret edilememiş bir teknoloji harikası BLOG.

Merhaba

Adım Nuriye ama ben Nur ismini tercih ediyorum (kocakarı ismi anımsattığı için yaşlanınca kullanmayı düşünüyorum nine olunca yani ve şu sütlü tatlı olayı).Blog yazarlarını beğenerek takip ediyorum-edeceğim neden yazmıyayım dedim karar vermek zor oldu.En az üç yıldır belli yazarları okuyorum bunlar arasında yemek bloggerlarıda var çok hoşuma gidiyordu.İlk yazımı böylemi yazacaktım ben.
İki çocuk sahibi,çalışan,kitapkurdu,müzik,sinema seven biraz temizlik takıntısı olan (gerçekten azıcık) kendime zaman ayırmak isteyen biriyim.Bana dair birşeyler kalsın istiyorum geleceğe çocuklarıma ki onlara bir süre blog yazmaya başladığımı söylemiyeceğim(becerebilirsem tabii).Giriş için yeterli sanırım yayınlıyayım bakalım ilk yazımı.

                                                                                                                            NUR :)

2 yorum:

  1. Tam benim kafadansın ama sizin kadar doğallaşamıyorum. Sanki resmi olmalıymışım gibi geliyor nedense. Seviyeli böyle... Yapamıyorum çok ama olur sanırım zorlasam. Aslında doğallığınız ilgimi çekti yazılarınızı takip edicem bundan sonra o kadar merak ettim ki sizi vaktim olsa tüm yazılarınızı hemen okumak isterdim ama maalesef çocuklardan olmuyor. Nerden nereye bir şey araştırırken yorumunuzu gördüm bir blogta ve ordan geldim buralara... Biraz göz gezdirdim, özellikle ilk yayınlarınızı merak ettim ve bu yayına geldim. Hatta bir önceki yazıda yorum bırakan bir kişi size bir tavsiyede bulunmuş yorum bırakın bazı bloglara diye, evet çok doğru söyluyor bak yaptığınız yorum sayesinde buradayım. Ama inanın bana gerçekten o amaçla yazmıyorum bu yorumu. Sadece bu yayında ki son cümleniz bile aklınızdan geçenleri net bir şekilde paylaşıyor olmanız, sanki o an siz karşımdasınız ve benimle konuşuyor gibi olan yazılarınız gerçekten insanın yüzünde bir gülümseme bırakabiliyor.
    Başarılar dilerim... Sevgiyle Kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Bir şeyler karalıyorum ama yine de istediğim gibi değil.Biraz vakit harcamak da gerekiyor.İş-ev,gündelik hayat yoruyor.Size de kolaylıklar dilerim.Sevgiler :)))

      Sil